اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش مازندران خبر داد

رونمایی از بسته فرهنگی آموزشی رویش در مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: در دهه‌فجر از بسته فرهنگی آموزشی رویش از سوی معاونت امور جوانان مازندران رونمایی می‌شود.

رونمایی از بسته فرهنگی آموزشی رویش در مازندران
روح‌الله معافی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه جوانان ترسیم‌کنندگان اصلی عزم ملی در دوران شکل‌گیری انقلاب بودند، اظهارداشت: انقلاب اسلامی به سرمایه ارزشمند خود یعنی جوانان بیش از هر چیز می‌بالد.

وی با اشاره به اینکه یادآوری دهه فجر تلنگری برای زنده ماندن ارزش‌های انقلاب اسلامی در کشور است، یادآور شد: هم اکنون شاهد هستیم که شعاع انقلاب اسلامی همه نقاط دنیا را فرا گرفته است.

مشاور استاندار مازندران در امور جوانان حاکمیت دین اسلام در زندگی را از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: شکل‌گیری بیداری اسلامی در منطقه به ویژه جریان والستریت در آمریکا و اروپا الگویی از انقلاب اسلامی است.

معافی دهه فجر را فرصت مناسبی برای بازنگری ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و اعلام کرد: استمرار هر جنبشی به زنده نگه داشتن انگیزه‌های اصلی آن جنبش وابسته است.

وی با تاکید بر اینکه  در جامعه اسلامی باید به تقویت بنیه اعتقادی و معنوی جوانان پرداخته شود، خاطرنشان کرد: پاسخگویی به نیازهای فرهنگی نسل جوان از ضروریات است.

سرپرست معاونت امور جوانان استان مازندران فعالیت‌های  سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه‌فجر امسال را اجرای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه جوانان عنوان کرد و گفت: برای نخستین بار از" بسته فرهنگی و آموزشی رویش" که از تولیدات فرهنگی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران است با حضور مسئولان استانی رونمایی می‌شود.

وی تولیدات این مجموعه را شامل نرم‌افزار چند رسانه‌ای با محوریت معرفی شهدای عرصه علم و فن‌آوری دانست و ادامه داد: مجموعه کتب سه جلدی منویات امام خامنه‌ای پیرامون جوانان با عنوان هویت اسلامی، حرکت علمی ایران و جوانان را شامل می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه "ما می توانیم"  با بیش از 40 غرفه از دستاورد جوانان برتر استان خبرداد و بیان داشت:  همایش ما می‌توانیم با هدف تجلیل از جوانان برتر استان در محورهای مختلف علمی، دینی، ورزشی و هنری است.

معافی برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی جوانان با نماینده عالی دولت در استان مازندران و معاون سیاسی  و امنیتی استانداری را از دیگر برنامه‌های این دهه معرفی کرد و یادآور شد: تبلیغات گسترده‌ای برای معرفی روز انقلاب، جوانان، خود باوری و نهضت علمی در استان انجام شد.

مشاور استاندار مازندران در امور جوانان با بیان اینکه تجلیل از جوانان دیروز و بازگویی خاطرات انقلاب از سوی فعالان انقلاب اسلامی از برنامه‌های موثر در تربیت جمعیت نسل نو جامعه است، یادآور شد: برگزاری مراسم دیدار جوانان با نماینده ولی‌فقیه، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری ایستگاه جوانان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی و اجرای مسابقات ورزشی در شهرستان ساری از سری برنامه‌های دهه فجر امسال معاونت امور جوانان مازندران است.

سرپرست معاونت امور جوانان استان مازندران از برگزاری همایش" دست به دست هم تا بهشت"  در پنجمین روز دهه فجر در مرکز استان مازندران خبرداد و گفت:  مهمان ویژه این همایش استاد دانشگاه سیما فردوسی است.

وی در پایان همایش "تجارت زیبایی" را از برنامه ششمین روز از ایام دهه‌فجر دانست و اظهار داشت: با هدف بررسی جریان فمینیسم  از فوادیان استاد حوزه و دانشگاه در بنیاد تخصصی مهدویت به عنوان مهمان ویژه این همایش در مرکز مازندران دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول