اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی اقدام استاندار سیستان‌وبلوچستان صورت گرفت

اهدای بسته‌های فرهنگی سیستان‌وبلوچستان به استان‌های دیگر

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان به همه استان‌ها و وزارتخانه‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه جلوه‌های خدمت در خراسان‌رضوی، بسته فرهنگی استان سیستان‌وبلوچستان را اهدا کرد.

اهدای بسته‌های فرهنگی سیستان‌وبلوچستان به استان‌های دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، علی‌محمد آزاد در غرفه سیستان‌وبلوچستان در نمایشگاه جلوه‌های خدمت خراسان‌رضوی با اشاره به فرهنگ و تمدن کهن استان سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: در کنار آداب و رسوم اصیل مردم استان، ولایتمداری از مهمترین ویژگی‌های مردم این استان است که همواره به عنوان یک افتخار در تاریخ استان از آن یاد می‌شود.

وی افزود: استان سیستان‌وبلوچستان از نظر جاذبه‌های گردشگری و آب و هوای چهار فصل آن، ظرفیت خوبی برای گردشگری دارد که باید داشته‌های استان به هر نحو ممکن به عموم مردم اطلاع‌رسانی شود.

استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: شهر سوخته با تاریخ 5 هزار ساله، تپه‌های گل‌فشان، آتشفشان نیمه فعال تفتان، سواحل زیبای چابهار و کنارک، گونه‌های گیاهی و حیوانی منحصر به فرد استان از جمله جاذبه‌های استان است که نمونه‌های آنها را در کمتر جایی از کشور و جهان می‌توان یافت.

آزاد تصریح کرد: در کنار معرفی جاذبه‌های گردشگری و آثار باستانی استان، ظرفیت‌های کشاورزی، صنعتی و معدنی استان و موقعیت اقتصادی استان نیز با توجه به دسترسی به آب‌های آزاد و کشورهای cis باید به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی معرفی شود.

‌این بسته‌های فرهنگی اهدایی، حاوی چند‌ جلد کتاب و کتابچه، نرم‌افزارهای تور گردشگری مجازی استان و لوح فشرده دستاوردهای دولت در استان بود که به همه بازدید‌کنندگان و وزارتخانه‌ها و استان‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه جلوه‌های خدمت در مشهد مقدس اهدا که مورد استقبال خوب آنان واقع شد.

نمایشگاه جلوه‌های خدمت همزمان با یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور به استان خراسان‌رضوی با شعار "در کنار مردم، برای مردم" در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا شده است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول