اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری خبر داد

ارائه 25 هزار بسته فرهنگی به مسافران نوروزی در ساری

خبرگزاری فارس: شهردار ساری گفت: لوح فشرده‌ای که حاوی نقاط گردشگری شهر، دعای سال تحویل، نقشه شهر ساری و موسیقی محلی است به مسافران هدیه می‌شود که در 25 هزار بسته طراحی و تهیه شده است.

ارائه 25 هزار بسته فرهنگی به مسافران نوروزی در ساری

سید علی حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: با سه برنامه به استقبال از بهار رفتیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه هفت‌سین نوروزی، سبزه‌آرایی و جشنواره غذای محلی تصریح کرد: کارناوال نوروزخوانی در سطح شهر ساری برگزار شد.

حجازی با بیان اینکه در پارک سبزه میدان، پارک قائم و پارک مرحوم دامادی سفره هفت‌سین آماده کردیم تا مسافران و همشهریان از این فضا استفاده کنند، گفت: در پارک قدم با همکاری سازمان گردشگری بازارچه دائر کردیم.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز با همکاری ارشاد مازندران و سازمان پارک‌ها و اداره فرهنگی شهرداری، جنگ‌های نوروزی خواهیم داشت، متذکر شد: در دو پارک شهر نمایشگاه کتاب با عنوان راهروی فرهنگی و ایستگاه نقاشی کودکان با سوژه انرژی هسته‌ای برگزار می‌کنیم.

حجازی خاطرنشان کرد: روز 20 فروردین که روز انرژی هسته‌ای است منتخبان جشنواره هفت‌سین نوروزی و افراد برتر در نقاشی کودکان معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به رنگ‌آمیزی جداول و گل‌کاری ورودی شهرها بیان داشت: آماده‌سازی سیمای بصری شهر را با بنرهای خوش‌آمدگویی و دعای تحویل سال مزین کردیم.

حجازی با بیان اینکه سازمان پسماند شهرداری در مبادی ورودی و خروجی شهر بسته‌های فرهنگی ارائه می‌کند، گفت: لوح فشرده‌ای که حاوی نقاط گردشگری شهر، دعای سال تحویل، نقشه شهر ساری و موسیقی محلی است به مسافران هدیه می‌شود که در 25 هزار بسته طراحی و تهیه شده است.

شهردار مرکز استان مازندران خاطرنشان کرد: امیدواریم قدم نخستین مسافر برای شهر ما خوب بوده و سالی توام با خوشی و برکت داشته باشیم.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول