اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات نوروزی هرمزگان تشکیل جلسه داد

مدیرکل ارشاد هرمزگان: بسته فرهنگی به مسافران داده می‌شود

خبرگزاری فارس: کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات نوروزی استان هرمزگان به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با حضور اعضاء تشکیل جلسه داد.

مدیرکل ارشاد هرمزگان: بسته فرهنگی به مسافران داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ظهر امروز در این جلسه گفت: استان هرمزگان یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری و سیاحتی کشور در ایام نوروز به لحاظ برخورداری از آب و هوای خوب و طبیعت بکر در کشور است و در همین ایام نوروز بیش از 4 تا 5 میلیون مسافر و گردشگر از این منطقه دیدن می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مریدی‌زاده افزود: این بهترین فرصت برای آشنا کردن مسافران با فرهنگ، هنر، تاریخ، ظرفیت‌های اجتماعی، اقتصادی و ... هرمزگان است و ضرورت دارد ادارات و سازمان‌های فرهنگی با مشارکت یکدیگر مبادرت به تهیه بسته‌های فرهنگی برای مسافران کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاهی از محصولات فرهنگی، صنایع دستی، جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و ... از ضروریات است، هم‌چنین ایجاد فضای لازم و مناسب در کمپ‌های اسکان و پارک‌ها برای برگزاری نماز جماعت نیز ضروری است.

مریدی‌زاده تصریح کرد: آماده‌سازی فضای عمومی شهر برای تعطیلات نوروزی بسیار اهمیت دارد و باید تبلیغات به گونه‌ای باشد که رویکرد فرهنگی آن بیش از موارد دیگر باشد و از سوی دیگر تابلوهای راهنمای مسافران در مناطق مختلف شهر با طراحی ویژه نصب شود.

در ادامه اعضای کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات نوروزی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول