اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد

تحصیل 20 هزار دانشجو در دانشگاه شهید باهنر کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: بیش از 20 هزار دانشجو در دانشگاه شهید باهنر کرمان مشغول تحصیل هستند.

تحصیل 20 هزار دانشجو در دانشگاه شهید باهنر کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نصرالله گرامی ظهر امروز در جمع دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه بیش از 20 هزار دانشجو در دانشگاه باهنر تحصیل می‌کنند، اظهار داشت: سال جاری 700 ‌دانشجو بیش از ظرفیت دانشگاه شهید باهنر پذیرش داشتیم و این امر دانشگاه شهید باهنر را به یکی از قطب‌های دانشجو‌پذیر کشور تبدیل کرده است.

وی افزود: امکانات دانشگاه شهید باهنر نسبت به سایر دانشگاه‌های کشور در مقابل تعداد دانشجویان آن اندک است که در پی افزایش سهم دانشگاه از امکانات هستیم. 

گرامی با توصیه به دانشجویان عنوان کرد: در مرتبه اول محیط را به خوبی بشناسید، قدرت نه گفتن در برابر درخواست‌های غیر منطقی را داشته باشید‌ در انتخاب دوستان خود دقت داشته‌ و آرمان‌گرا باشید. 

هوشنگ پور‌رضا‌قلی رئیس پلیس نیروی انتظامی کرمان نیز در این مراسم گفت‌:‌ فردی که دارای بهره ‌هوشی بالا است، این بهره هوشی وی ایجاب می‌‌کند که قربانی جرم نشود.

وی افزود: بسیاری اوقات رفتارهای ما موجب می‌شود حتی به افراد بیگناه هم آسیب وارد کنیم.

پور‌رضا‌قلی گفت: بر اساس پژوهش‌های انجام شده به غیر از خانم‌هایی که‌ درون منزل به دلیل غفلت کامل با شنیدن هر عنوان اداری و خدماتی در را باز می‌کنند مابقی قربانی‌های جنسی زنان الزاما از طریق غفلت در سوار شدن به خودروهای مسافرکش غیر رسمی مورد هجمه قرار می‌گیرند.

وی همچنین با اشاره به پژوهش‌های انجام شده بر روی 2 هزار و 205 ‌مجرم در حال کیفر در ‌رابطه بین ارتکاب به جرم و سواد افزود: 13 درصد از این افراد بی‌سواد، 5.4 درصد تحصیلات ابتدایی، 30.2 درصد متوقف در دوره راهنمایی، 6.2 درصد متوقف در دوره متوسطه و کمتر از نیم درصد آنها دارای تحصیلات عالی‌ بوده‌اند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول