اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد جامع شوشتر خبر داد

تاسیس رشته مکاترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر از تأسیس رشته مکا‌ترونیک در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: تأسیس رشته‌های جدید در دستور کار قرار گرفته است.

تاسیس رشته مکاترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر

سروش زرین‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: تأسیس رشته‌های جدید در جذب دانشجو در دانشگاه‌های آزاد اسلامی نقش بسیار مهمی دارد و به این دلیل رشته‌های جدید به سازمان مرکزی دانشگاه پیشنهاد شده است.

وی با اشاره به بررسی‌های انجام شده در این واحد دانشگاهی افزود: رشته مکاترونیک که ادغام شده دو رشته مکانیک و الکترونیک است به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد شده است و در حال رایزنی‌های لازم برای تائید این رشته هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد شوشتر خاطر‌نشان کرد: در شرایط کنونی تصویب رشته تربیت بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر توسط سازمان مرکزی دانشگاه آزاد قطعی شده است و منتظر تائید وزیر علوم و ابلاغ از سوی سازمان مرکزی هستیم.

وی تاکید کرد: تاسیس رشته‌های میان‌رشته‌ای و ادغامی دو رشته در دستور کار قرار گرفته است و در این‌ باره در حال بررسی رشته‌هایی هستیم که قابلیت چنین تغییراتی را دارند.

زرین‌آبادی با تاکید بر ضرورت ارتقای خدمات رفاهی به دانشجویان افزود: در نخستین اقدام، خوابگاه‌های دانشجویان دختر از سطح شهر شوشتر جمع‌آوری و به داخل دانشگاه منتقل شده است.

وی با اشاره به مزایای انتقال خوابگاه‌های دانشجویی دختران به درون دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر تأکید کرد: انتقال خوابگاه‌های دانشجویی به درون دانشگاه باعث می‌شود تا سطح خدمات‌دهی به دانشجویان افزایش یابد و دانشجویان دختر در محیطی کنترل شده می‌توانند آزادانه به تحصیل بپردازند.

انتهای پیام/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول