اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

پذیرش 532 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از پذیرش 532 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان اردبیل خبر داد.

پذیرش 532 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان اردبیل

احمد محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:  664 پردیس فرهنگیان در کشور تشکیل شده که دو پردیس آن در استان اردبیل 532 دانشجو را پذیرش می‌کند که با پایان یافتن تحصیل‌شان با توجه به نیاز مناطق آموزش و پرورش به بدنه نظام آموزشی استان تزریق خواهند شد.

وی استقرار نظام آموزشی جدید 3-3-6 را نیز از سال جاری در استان با هدف ارتقای کیفیت آموزشی یادآور شد و افزود: از آنجایی که دانش‌آموز بیشترین شخصیت‌پذیری را در سنین اولیه زندگی خود دارد افزایش سال‌های تحصیل در دوره ابتدایی از پنج سال به شش سال در قالب نظام جدید آموزشی در استان نیز پیگیری می‌شود.

این مسئول ادامه داد: که با تشکیل چهار کارگروه تامین نیروی انسانی، تجهیزات و آموزش نیروی انسانی 827 کلاس مورد نیاز ما با همکاری مسئولان تامین شد به طوری که سازمان توسعه تجهیز و نوسازی مدارس اردبیل در طی دو ماه 135 کلاس را در قالب ساخت و کانکس در اختیار ما گذاشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: دانش‌آموزان شش تا 10 سال در این استان که از تحصیل بازمانده اند شناسایی و برای ادامه تحصیل به مدارس هدایت می‌شوند.

محمودزاده  تصریح کرد: مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان باید از مدارس به ویژه مدارس دور افتاده بازدید کرده و بر حضور به موقع دانش‌آموزان و معلمان در مدارس نظارت داشته باشند.

وی گفت: با کیفی‌سازی و غنی‌سازی فعالیت‌ها و برنامه‌ها، مدارس استان باید به محیطی شاداب و همراه با آرامش تبدیل شده و در مدارس، به ویژه در مدارس دخترانه حریمی امن برای دانش‌آموزان ایجاد شود تا سال تحصیلی 92-91 با توجه به اجرای طرح‌های سند تحول بنیادین سال موفقیت‌آمیزی باشد.

این مسئول همچنین بر اعلام تعطیلی مدارس در روزهای سرد زمستانی با هماهنگی فرمانداران به موقع و حداکثر تا ساعت 6 صبح تاکید کرد.

محمودزاده توسعه فعالیت‌های قرآنی در مدارس را ضروری دانست و خواستار ترغیب دانش‌آموزان به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی با رویکرد قرآنی در مدارس استان شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول