اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اهانت به ساحت پیامبر اکرم صورت گرفت

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه زابل

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه زابل در پی اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص)، دست به تجمع اعتراض‌آمیزی زدند.

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، جمعی از دانشگاهیان دانشگاه زابل امروز پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در محوطه روبه‌روی مسجد دانشگاه، در اعتراض به اهانت‌های اخیر به ساحت پیامبر اکرم (ص) تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهای «الله‌اکبر‌، لا‌اله‌الاالله، محمد رسول‌الله، لبیک یا رسول‌الله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» تجمع خود را آغاز کردند.

امام جمعه شهرستان زابل در این تجمع با استناد به آیات قرآن کریم به تبیین ابعاد شخصیتی پیامبر مکرم اسلام (ص) پرداخت.

وی در ادامه به بیان جلوه‌های دیگری از فضائل معنوی پیامبر (ص) اشاره کرد.

تجمع‌کنندگان در حالی که پلاکاردهایی با مضامین «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» در دست داشتند، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

در پایان این تجمع بیانیه دانشگاهیان دانشگاه زابل در محکومیت هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص) قرائت شد.

در این بیانیه آمده است: در زمانی که دنیا شاهد شکوفایی حق و حقیقت در جبهه اسلام است، همگان سرچشمه این شکوفایی را حرکت، ایستادگی، جهاد و مقاومت مردم مؤمن، مسلمان و انقلابی ایران اسلامی می‌دانند و در سویی دیگر با آغاز جنبش وال استریت، شکست مکتب سرمایه‌داری و نیز اختلافات عمیق در جبهه کفر و استکبار به خوبی برای جهانیان عیان شده است.

این بیانیه می‌افزاید: اما در عین حال انسان‌های مؤمن و مسلمان شاهد هستند که این بار دشمنان خدا و انسانیت و دشمنان حقیقی آزادگی و آزادی بیان، و حامیان آنان در سالگرد یازده سپتامبر و به قصد دست یافتن به اهداف واهی خود با اقدامی بی‌شرمانه با ساخت و انتشار فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام دست به اهانتی جنون‌آمیز، نفرت انگیز و مشمئز کننده زدند و ساحت پاک‌ترین بنده خدا را هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: پیامبری که کامل‌ترین نسخه رستگاری را از سوی خداوند برای بشریت به ارمغان آورد این اقدام بی‌شرمانه دشمنان اسلام ثابت می‌کند که آنان نه تنها در اهداف واهی خود در اداره جهان بلکه در اداره بحران‌های داخلی و اداره دولت‌ها و ملت‌های خود درمانده‌اند و این نشان از بی‌لیاقتی و پلیدی وجودشان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: اما کسی که محبت سرور کائنات حضرت محمدبن‌عبدالله (ص) را در دل‌های بیدار و حق‌طلب و خداجوی نهاده است و آنها را به سمت این چراغ فروزان هدایت می‌کند و نخواهد گذاشت که مدعیان دروغین خدمتگزاری به انسانیت سیطره خود را بر جهان و منابع آن افزایش دهند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما جامعه دانشگاهی دانشگاه زابل همراه با خروش مسلمانان جهان ضمن محکوم‌نمودن اهانت ایادی کفر و استکبار به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)، از تمامی رسانه‌های مستقل و نخبگان و گروه‌ها و انسان‌های آزاده خصوصاً مسلمانان می‌خواهیم هرچه می‌توانند نیات پلید و دروغ‌های بزرگ استکبار جهانی و هیئت حاکمه صهیونیزم بین‌الملل و آمریکای جنایتکار و حامیانشان و مافیای تصمیم‌ساز در جبهه شیطان را افشا کنند و آنچه فریاد دارند، بر سر آنان فرود آورند. تا انشاء‌الله شاهد محاکمه عاملان ساخت فیلم موهن و عذرخواهی حامیان آنان از مسلمانان باشیم و دیگر بار جرأت جسارت به مسلمانان و مقدسات مسلمانان را در اذهان خود نیاورند.

امید است در سایه عنایات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم و پیروی از منویات گهربار نائب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای شاهد بر چیده شدن بساط ایادی کفر و استکبار جهانی از صفحه روزگار باشیم.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول