اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محکومیت اهانت به پیامبر رحمت

دانشگاهیان دماوندی تجمع اعتراض‏آمیز برپا کردند

خبرگزاری فارس: تجمع اعتراض‌‏آمیز دانشگاهیان دماوندی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) برگزار شد.

دانشگاهیان دماوندی تجمع اعتراض‏آمیز برپا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، صبح امروز شورای هم‏اندیشی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و دفتر فرهنگ اسلامی این واحد دانشگاهی، تجمع اعتراض‏‌آمیزی را در پاسخ به پخش فیلم توهین‌‏آمیز به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) برگزار کردند.

در این مراسم، مولودی‏خوانی توسط یکی از مداحان شهرستان دماوند به مناسبت روزهای میلاد با سعادت امام رضا (ع) برگزار شد.

سپس جعفری از اساتید فرهیخته دانشگاه شهید بهشتی و خواجه نصیر تهران در خصوص این اقدام غیراخلاقی آمریکایی- صهیونیستی مطالبی را بیان کرد.

در حالی که بسیاری از مسلمانان کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در روزهای اخیر درباره لزوم واکنش جدی در مقابل انتشار این فیلم موهن از سوی کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا دست به راهپیمایی‏های باشکوهی زده‏اند، دانشگاهیان دماوندی نیز با برگزاری این تجمع اعتراض‏آمیز خواستار برخورد با عوامل انتشار این فیلم موهن شدند.

استاد دانشگاه شهید بهشتی در این مراسم ضمن محکوم کردن پخش این فیلم، ناکام ماندن عناصر ساخت فیلم در کمرنگ کردن اسلام را خاطر نشان کرد و از همه مسلمین جهان خواست تا مقابل این رفتار شرم‏آور و نفرت‌‏انگیز ساکت ننشینند.

در پایان نیز بیانیه‏ای در خصوص پخش این فیلم توسط یکی از دانشجویان قرائت شد.

در این بیانیه، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه دماوند با عرض تسلیت این فاجعه به محضر حضرت ولی‏عصر (عج) و تمام مسلمانان جهان، این عمل ننگین کوردلان آمریکایی را محکوم کردند.

آنها از همه ملت‏های مسلمان خواستند تا با حفظ وحدت مقابل این اهانت ساکت ننشینند و انزجار خود را نسبت به این عمل زشت نشان دهند.

همچنین در ادامه تأکید شد که سران کشورهای اسلامی باید به طور هماهنگ تمام سفرای آمریکایی و اسرائیلی را از کشورهای خود اخراج کنند.

به گزارش فارس؛ فیلم موهن علیه پیامبر اعظم (ص) از سوی تری جونز، کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا منتشر شده که اعلام کرده‌ انتشار این فیلم به مناسبت سالگرد حملات 11 سپتامبر صورت گرفته است.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول