اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20:

هدف افتتاح پروژه‌ها ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 با اشاره به 97 پروژه اجتماعی ـ فرهنگی افتتاح شده در ری گفت: هدف از افتتاح پروژه‌ها ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است.

هدف افتتاح پروژه‌ها ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش مراسم افتتاح 97 طرح عمرانی، فرهنگی، امور شهری و ترافیکی ری با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، اعضای خانه ملت و مدیران شهرداری منطقه 20 رونمایی شد.

عظیم بابایی با اشاره به رویکرد مدیریت جدید شهر تهران اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری هفتمین مرحله افتتاحیه پروژه‌های شهری منطقه در طول مدیریت جدید شهرداری تهران هستیم و تاکنون اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان برای اجرای 524 پروژه شهری در جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران تخصیص یافته است و این در حالی است که اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های مترو، آتش‌نشانی، بزرگراه امام علی (ع) و برخی از طرح‌های فرامنطقه‌ای از صندوق اعتبارات متمرکز شهرداری تامین می‌شود که با احتساب آنها سهم اعتبارات منطقه را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

شهردار منطقه 20 ادامه داد: 97 طرح عمرانی منطقه در قالب 11 پروژه در حوزه اجتماعی ـ فرهنگی، 22 پروژه در حوزه امور شهری، 25 پروژه در حوزه فنی ـ عمران، 38 پروژه ترافیکی و هشت طرح تملک با اعتباری حدود 110 میلیارد تومان به اجرا درآمده است.

وی از بهره‌برداری صد پروژه جدید تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: براساس رویکرد مدیریت جدید شهری درصد قابل توجهی از طرح‌ها و پروژه‌های منطقه در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و کاهش فاصله‌های شمال و جنوب شهر پیش‌بینی و به اجرا در می‌آید.

بابایی با اشاره به اعتبارات منطقه ابراز داشت: کمبود زیرساخت‌های منطقه و افزایش مطالبات شهروندان از شهرداری باعث شده تا سالانه اعتباری بالغ بر 10 برابر درآمد منطقه برای جبران کمبود سرانه‌های ری اختصاص یابد و اعتبارات سال91 نسبت به سال 84 بیش از 440 برابر افزایش یافته است که با شفاف‌‌سازی‌های صورت گرفته این آمار مورد تایید فرمانداری تهران نیز قرار گرفته است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به شایعات جداسازی ری از تهران تصریح کرد: در چند ماه اخیر شایعاتی مبنی بر جداسازی منطقه 20 از تهران بر سر زبان‌ها افتاده است که ممکن بود عملکرد اجرایی و اداری نیروهای شهرداری را تحت تاثیر قرار دهد اما با توجه به تدابیر شهردار تهران و رایزنی‌های انجام شده با اعضای شورای اسلامی شهر تهران، نه تنها فعالیت شهرداری منطقه خدشه‌دار نشد بلکه پروسه خدمت‌‌رسانی با سرعت بیشتری به اجرا درآمد و کسب رتبه‌های برتر منطقه در حوزه‌های مختلف بر این ادعا صحه می‌گذارد. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول