اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

وجود 80 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان زنجان از وجود 80 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در سطح این استان خبر داد.

وجود 80 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان زنجان

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درصد پیشرفت 80 پروژه نیمه‌تمام ورزشی را در سطح استان زنجان بین پنج تا 95 درصد اعلام کرد و اظهار داشت: پروژه‌های نیمه‌تمام اعلام شده مربوط به پروژه‌های در حال اجرای اداره کل ورزش و جوانان و همچنین شرکت توسعه اماکن ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام به صورت ملی و استانی در حال احداث هستند، افزود: تکمیل این پروژه‌ها در حدود 84 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ورزشگاه 15 هزار نفری، پیست دوچرخه‌سواری و استخر قهرمانی زنجان را از جمله پروژه‌های مهم در دست ساخت ورزشی در سطح استان زنجان اعلام و اضافه کرد: پنج استخر در پنج شهر استان زنجان هم در حال احداث است که همگی مهم هستند.

این مسئول استخر شهرهای هیدج، سلطانیه، گرماب، طارم و صائین قلعه را پنج استخر در حال احداث در سطح استان زنجان اعلام کرد.

رحمانی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد زمان‌بندی انجام شده برای پایان پروژه‌های ورزشی در دست ساخت استان زنجان گفت: اگر اعتبارات لازم برای احداث این پروژه‌ها به موقع تامین شود طبق زمان‌بندی انجام شده این پروژه‌ها تا سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تاکید کرد: عدم تامین اعتبار به موقع برای پایان پروژه‌های نیمه‌تمام موجب بالا رفتن هزینه‌ها می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد حضور تیم‌های ورزشی در لیگ‌های کشوری افزود: اداره کل ورزش و جوانان به همراه هیئت‌ها در صدد فراهم‌کردن تیم‌های مختلف در لیگ هستند.

این مسئول از آماده‌شدن مجموعه ورزشی مادران و کودکان زنجان خبر داد و متذکر شد: تیم‌های ورزشی بانوان از جمله تیم  کبدی زنجان در این مجموعه مشغول فعالیت می‌شوند.

رحمانی در پایان اذعان داشت: یک فضای مستقل هم در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان در اختیار هیئت کبدی قرار می‌گیرد تا تیم‌های کبدی آقایان در آنجا تمرین و مسابقه برگزار کنند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول