اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

اتمام پروژه‌های مهر ماندگار خواسته دولت و ملت است

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: اتمام پروژه‌های مهر ماندگار خواسته مردم و دولت بوده و عزم استان در این رابطه جدی است.

اتمام پروژه‌های مهر ماندگار خواسته دولت و ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در ستاد اجرایی مهر ماندگار قم که با هدف بررسی آخرین وضعیت طرح‌های مهر ماندگار برگزار شد، با بیان اینکه طرح‌های مهر ماندگار از عظیم‌ترین و شاخص‌ترین طرح‌های عمرانی و فرهنگی در سطح استان‌ها است، اظهار کرد: در سطح استان قم 32 طرح مهر ماندگار وجود دارد که 10 طرح آن مربوط به بخش خصوصی است.

وی با اشاره به عناوین طرح‌های مهر ماندگار استان، طرح‌های حرم تا جمکران و جاده قم گرمسار را از جمله طرح‌های مهر ماندگار برشمرد و گفت: این دو پروژه با پیشرفت خوبی در حال اجراست و بر اساس برنامه تا پایان خرداد ‌ماه 92 به اتمام خواهد رسید.

استاندار قم با بیان اینکه پروژه‌های مهر ماندگار باید تا پایان خرداد ‌ماه سال 92 به اتمام برسند اضافه کرد: هم‌اکنون برخی از طرح‌های مهر ماندگار به اتمام رسیده است و برخی دیگر تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید اما باید این موضوع را مورد توجه قرار داد که اتمام پروژه‌های مهر ماندگار خواسته مردم و دولت بوده و عزم استان نیز در این رابطه جدی است.

وی احداث 18 کیلومتر خط مونوریل، خط دوم شبکه ریلی قم - اراک، مسیرهای دسترسی به روستاهای بالای 50 خانوار، تالار مرکزی شهر مقدس قم، راه‌اندازی موزه انقلاب اسلامی، مجتمع توان‌بخشی ایثارگران، گاز‌رسانی به روستاهای استان، آبرسانی به استان از سرشاخه‌های دز و اتمام مجموعه فرهنگی ورزشی هفت تیر را از دیگر طرح‌های مهر ماندگار استان قم دانست و افزود: طرح‌های مهر ماندگار خدمات خالصانه دولت به مردم و مایه افتخار مسئولان است و اراده نهایی همه مسئولان باید به اتمام رسیدن طرح‌های مهر ماندگار باشد.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول