اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

97 پروژه شهری در منطقه 20 تهران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 گفت: با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ده‌ها پروژه مدیریت شهری در جنوبی‌ترین منطقه تهران افتتاح می‌شود و به این ترتیب پروژه‌های مدیریت شهری منطقه 20 در شش سال اخیر به 524 طرح می‌رسد.

97 پروژه شهری در منطقه 20 تهران افتتاح می‌شود

عظیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به اینکه با افتتاح 97 طرح مورد اشاره عدد پروژه‌های شهری مدیریت شهری این منطقه در شش سال اخیر به 524 طرح می‌رسد، خاطرنشان کرد‌: بر اساس سیاست شهرداری تهران مبنی بر کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران 50 طرح در سال 85، 86 طرح در سال 86، 50 طرح در سال 87، 64 طرح در سال 88، 57 طرح در سال 89 و 120 طرح در سال 90 به بهره‌برداری رسیده که تحول عظیمی را در چهره این منطقه ایجاد کرده است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه طرح‌های مدیریت شهری با محوریت رفع نیازهای شهروندان، شورایاران و مدیران محلات است، تصریح کرد: احداث سه سرای محله، احداث کانال عمادآور، ساماندهی سایت کمربندی آزادگان - شهید رجایی، احداث پنج بوستان شهری، احداث رمپ غرب به جنوب آزادگان، نصب پل مکانیزه ایستگاه مترو جوانمرد قصاب و احداث پنج مجموعه ورزشی که چهار مورد آن در بخش حریم و روستاهای این منطقه است، از جمله پروژه‌های شاخص 97 طرح مورد اشاره محسوب می‌شود.

وی بر مشارکت شهروندان در تمام عرصه‌های مدیریت شهری تاکید کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های حوزه‌های مختلف اجرایی شهرداری با محوریت آموزش شهروندی و با هدف تبدیل هر شهروند به یک شهردار محلی، به نحوی برنامه‌ریزی شده که شامل تمام طبقات شهروندی می‌شود.

شهردار منطقه 20 شهر تهران یادآور شد: طرح‌های ملی و فرامنطقه‌ای بسیاری نیز در زمینه آتش نشانی، اتوبوسرانی و مترو در منطقه در حال اجراست که اعتبارات آن خارج از اعتبارات مصوب است که از سازمان‌های فرا منطقه‌ای در نظر گرفته شده است.

این گزارش حاکی است، فردا با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مسئولان و مدیران شهری، معتمدین، شورایاران، مدیران محلات و خانواده معظم شهدا 97 طرح در قالب پروژه‌های فنی عمرانی، امور شهری و فضای سبز، فرهنگی و اجتماعی و حمل و نقل و ترافیک در منطقه 20 افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول