اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم:

اعتبار پروژه آبرسانی به شهر کهک تأمین شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: مسئولان باید تمام تلاش خود را برای تأمین اعتبار پروژه آبرسانی به شهر کهک به کار بندند.

اعتبار پروژه آبرسانی به شهر کهک تأمین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان قم، علی قاسمی‌ورجانی که در جمع تعدادی از اهالی روستاهای بخش کهک سخن می‌گفت اظهار کرد: مجموعه شورای اسلامی شهرستان قم پیگیری‌های گسترده‌ای را در راستای رفع مشکل قطعی آب در شهر کهک و روستاهای این بخش انجام داد که در نهایت منجر به حفر یک چاه جدید در شهر کهک شد.

وی تصریح کرد: به گفته کارشناسان با بهره‌برداری از چاه جدید شهر کهک، مشکل قطعی آب این شهر تا حد زیادی رفع خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم اضافه کرد: در حال حاضر پروژه آبرسانی به شهر کهک نیز در دستور کار قرار گرفته که به گفته مسئولین طی چند روز آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

قاسمی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه ضمن رفع کامل مشکل آب شهر کهک، روستاهای ورجان، سیرو، امامزاده ابراهیم و ونارچ نیز از این پروژه بهره‌مند خواهند شد.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها گفت: تعدادی از واحدهای مسکن مهر شهر کهک هم به متقاضیان واگذار شده است که این واحدها در حال حاضر انشعاب آب ندارند و مردم از این موضوع ناراضی هستند.

قاسمی بیان داشت: در حال حاضر تنها مشکلی که مانع اجرای پروژه آبرسانی به شهر کهک شده است، کمبود منابع مالی و اعتبار است و ضروری است مسئولان استان هر چه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

عضو شورای عالی استان‌ها خاطر نشان کرد: از استاندار قم، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان تقاضا داریم که منابع مالی مورد نیاز اجرای این پروژه را تأمین کنند تا در موعد مقرر شاهد بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به شهر کهک باشیم.

وی با اشاره به اینکه اگر منابع مورد نیاز این پروژه تأمین شود حداکثر تا سه ماه آینده مشکل آب شهر کهک و چهار روستای دیگر برطرف خواهد شد گفت: تعداد زیادی از متقاضیان مسکن مهر شهر کهک تمام مبالغ برای دریافت واحدهای خود را پرداخت کرده‌اند ولی به دلیل اینکه این واحدها انشعاب آب ندارند، نمی‌توانند در این واحدها مستقر شوند.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول