اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان خبر داد

اجرای500 پروژه در 504 دهیاری استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان گفت: 500 پروژه در 504 دهیاری در سال جاری در استان زنجان اجرایی شده است.

اجرای500 پروژه در 504 دهیاری استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل بیگدلی ظهر امروز در همایش راهوران محله اظهار کرد: 48 وظیفه مهم بر عهده دهیاران در قانون دیده شده است که با تصویب این وظایف گام‌های مهمی در توسعه روستاها برداشته می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 26 هزار دهیار در کشور فعالیت می‌کنند، افزود: تا پایان برنامه پنجم توسعه این میزان با 37 هزار دهیار می‌رسد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان با اشاره به اینکه دهیاران در نوک پیکان مبارزه با محرومیت قرار دارند، افزود: اقدامات مطلوبی در حوزه‌های مختلف از سوی دهیاران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه 78 درصد کارکنان شهرداری‌های کشور زیر دیپلم هستند، افزود: در حال حاضر 83 درصد دهیاران بالای دیپلم هستند که این امر نشان از توان علمی و تخصصی دهیاران است.

بیگدلی با اشاره به اینکه دهیاران توان اجرای پروژه‌های مختلف را دارند، خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده از سوی دهیاران در جامعه مغفول مانده است.

وی بر ضرورت تبلیغات در حوزه عملکرد دهیاری‌ها تاکید کرد و افزود: 500 پروژه در 504 دهیاری در سال جاری در استان زنجان اجرایی شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان با بیان اینکه 15 هزار دستگاه مختلف در سطح کشور به دهیاری‌های تحویل داده شده است، افزود: 500 دستگاه نیز در استان زنجان به دهیاری‌ها تحویل داده شده است.

وی با اشاره به تحویل 52 دستگاه انواع تجهیزات به دهیاری‌های استان زنجان در سال جاری خاطرنشان کرد: ضروری است دهیاری‌های در زمینه حفظ و نگهداری تجهیزات کوشا باشند.

بیگدلی بر ضرورت جذب اعتبارات از سوی دهیاری‌ها تاکید کرد و گفت: ضروری است پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول