اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد در مجلس:

پروژه بین‌المللی شدن فرودگاه بجنورد کند پیش می‌رود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت کند پروژه بین‌المللی شدن فرودگاه بجنورد به خاطر مشکلات پیمانکار انتقاد کرد.

پروژه بین‌المللی شدن فرودگاه بجنورد کند پیش می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، موسی‌الرضا ثروتی صبح امروز در بازدید از روند اجرای بین‌المللی شدن و عملیات گسترش باند فرودگاه اظهار کرد: با وجود آنکه مسئولان فرودگاه بجنورد پای کار بوده و اعتبارات لازم به منظور اجرای پروژه‌های مختلف در این فرودگاه فراهم است، لیکن پیمانکار با تأخیر این پروژه را اجرا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ماشین‌آلات پیمانکار این پروژه کم است، افزود: این در حالی است که اکنون فصل کار بوده و به خاطر سرمای زودرس تا چندی دیگر با برودت هوا مواجه خواهیم بود، از این رو تسریع در اجرای این پروژه ضرورت دارد.

ثروتی تصریح کرد: هم‌اکنون علاوه بر فرودگاه دو پروژه توسط آستان قدس از جمله پل کنارگذر شمالی و همچنین سه کیلومتر از این کنارگذر در دست اجرا است، لذا با کندی کار گسترش باند فرودگاه بجنورد از سوی این شرکت مواجه هستیم.

وی به برنامه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و زیربناهای حمل و نقل و کشور از این پروژه اشاره کرد و افزود: باید شرکت آستان قدس نسبت به افزایش ماشین‌آلات برای تسریع در اجرای این پروژه اقدام و ماشین‌آلات به ویژه کامیون‌ مربوط به این شرکت را صرفا به تکمیل این پروژه اختصاص دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی همچنین با انتقاد از اینکه هفت ماه است که کارگران پروژه اجرای باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان حقوق خود را دریافت نکرده‌اند، گفت: این امر باعث موجی از نارضایتی از سوی کارگران این پروژه شده است.

وی تصریح کرد: این موضوع چندین بار طی تماس‌هایی به مسئولان وزارت راه و شهرسازی انتقال داده شده که خوشبختانه طی دو روز گذشته اعتباراتی به این شرکت تزریق شده است.

ثروتی با تاکید بر پرداخت حق و حقوق کارگران در اجرای پروژه‌های عمرانی در خراسان‌شمالی این مهم را سبب تسریع در اجرای این پروژه‌ها عنوان کرد.

وی همچنین با انتقاد از روند کند اجرای پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان خاطرنشان کرد: این پروژه در طرح مهر ماندگار قرار گرفته و با این وضعیت اجرا بعید به نظر می‌رسد که پروژه مزبور تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول