اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های قزوین تأکید کرد

لزوم رعایت احترام و تکریم زندانیان

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان قزوین بر رعایت احترام به حقوق زندانیان از سوی پاسیاران در زندان‌های این استان تأکید کرد.

لزوم رعایت احترام و تکریم زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، حمیدرضا فراست‌طلب خطاب به پاسیاران جدیدالورود اظهار کرد: زندانبانی شغل پر اجر و ثوابی است که باید 30 سال در این عرصه خدمت کنید و در این مدت باید از تجارب گذشتگان درس گرفته تا دچار اشتباه نشوید زیرا که کوچک‌ترین اشتباه شما مشکلات جبران‌ناپذیری برای خود و مجموعه به همراه خواهد داشت.

وی با تأکید بر مطالعه دقیق آیین‌نامه سازمان زندان‌ها از سوی کادر زندان، افزود: از پاسیاران می‌خواهیم طبق قوانین و مقررات، وظیفه خود را انجام دهند تا کوچک‌ترین مشکلی در مجموعه زندان‌ها ایجاد نشود.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اثربخشی بیشتر برنامه‌های تربیتی زندان‌ها و سایر اقدامات حمایتی، درمانی و آموزشی زندانیان، حضور نیروهای هماهنگ، جوان و آموزش‌دیده تخصصی، نیازی ضروری است.

فراست‌طلب ادامه داد: امروزه به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدامات بسیار خوبی در بحث اصلاح و تربیت برای مددجویان صورت گرفته و در این زمینه توفیقات زیادی حاصل شده که تمام این‌ها در گرو نظم و انضباط و اقتدار مجموعه است.

این مسئول یادآور شد: افزایش آگاهی و دانش پلیس زندان، موجب کاهش هدر رفت منابع انسانی و هزینه‌ها شده و ضریب بحران‌های احتمالی را کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول