اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

بی‌احترامی به پیامبر(ص) نشانه ضعف و حقارت آمریکا و صهیونیست‌ها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان گفت: بی‌احترامی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به ساحت مقدس پیامبر اسلام تنها ضعف و حقارت آنها را برای همگان روشن کرده است.

بی‌احترامی به پیامبر(ص) نشانه ضعف و حقارت آمریکا و صهیونیست‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اصفهان و به مناسبت هفته حج گفت: مراسم حج به عنوان یک مانور اسلامی برای ایجاد اتحاد بین مسلمانان شکل گرفته است و به هیچ عنوان نباید به عنوان دستاویزی برای دشمنان اسلام قرار بگیرد.

وی با اشاره به ساخت فیلم آمریکایی و صهیونیستی تاکید کرد: بی‌احترامی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به ساحت مقدس پیامبر اسلام تنها ضعف و حقارت آنها را برای همگان روشن کرده و این کشورها هر زمان به انتهای خط رسیده‌اند فحاشی را سرلوحه کاری خود قرار داده‌اند.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: دشمنان اسلام تنها ضعف و ناامیدی را به آغوش کشیده‌اند و قدرت تحمل، آرزوی به خاک افتادن ایران را برای دشمنان اسلام محال کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن زمانی دست به فحاشی می‌زند که تمام راه‌ها را به سوی خود بسته ببیند و قدرت رویارویی را نداشته باشد، تصریح کرد: به قول امام (ره) این افراد همواره از اسلام سیلی دریافت کرده‌اند.

طباطبایی نژاد اشاره‌ای به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در امر خدمت‌رسانی به آحاد مردم جامعه کرد و گفت: امروز در استان کویری مانند اصفهان، تا دورترین نقاط روستایی آن گاز‌رسانی، انجام شده است حال آنکه در خود شهر مکه، برخی از نقاط، بیشتر شبیه یک دهات است.

وی بیان کرد: تحمل مشکلات پیشرفت را برای جمهوری اسلامی به همراه داشته، اما به هر حال هشت سال دفاع مقدس مشکلات زیادی را برای کشور به وجود آورده است و در صورتی که چنین مواردی وجود نداشت، به طور حتم شاهد پیشرفت‌های بیشتری بودیم.

امام جمعه اصفهان در مورد هفته کرامت که از تولد حضرت معصومه (ع) تا ولادت امام هشتم شیعیان در نظر گرفته شده است، گفت: در این دهه رسیدگی به امور نیازمندان و به خصوص دختران جامعه را نباید فراموش کنیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول