اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

بی‌احترامی به پیامبر (ص) نشانه درماندگی غرب‌‌‌ است‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: بی‌احترامی به پیامبر اکرم (ص) نشانه درماندگی دشمن و غربی‌ها در برابر بیداری اسلامی است.

بی‌احترامی به پیامبر (ص) نشانه درماندگی غرب‌‌‌ است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهربابک با تسلیت ایام شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: طی چند سال بعد از انقلاب دشمنان اسلام از آرمان‌ها و اهداف شهدا‌ و از رهنمودهای امام و رهبری ضربه خورده‌اند، لذا تمام‌ سعی خود را به کار می‌گیرند ‌که به نظام و رهبری ضربه بزنند.

وی رمز پیروزی ملت ایران در دوران بعد از انقلاب اسلامی را اطاعت محض مردم از رهبری دانست و  عنوان کرد: ملت ایران باید غیرت دینی خود را حفظ کنند و اجازه ندهند بر ارزش‌های انقلاب و رهبری اهانت وارد شود.‌ 

منتظری اقدامات انجام شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان را در زمینه فرهنگ‌سازی قرائت قرآن قابل قبول دانست و خاطر‌نشان کرد:‌ شهرستان شهربابک ظرفیت‌های زیادی در زمینه قرائت قرآن دارد، لذا مسئولان باید بیش از پیش همت کنند که استعدادهای بچه‌های این شهرستان شکوفا شود.

وی همچنین با اشاره به ولادت حضرت معصومه (ص) و روز دختر گفت: دختران امروز می‌توانند با حفظ عفت و پاکدامنی خود بهترین مادران آینده باشند.

منتظری تصریح کرد:‌ ساخت فیلم موهن آمریکایی‌ نشانه درماندگی دشمنان و غربی‌ها در برابر بیداری اسلامی در جهان‌ است.

وی همچنین یکی از دلایل نامگذاری این فیلم  به نام بی‌گناهی مسلمانان را جلب توجه مردم و مسلمانان به این فیلم دانست.

امام جمعه شهربابک عنوان کرد: در این فیلم سعی می‌شود به بینندگان القا‌ کنند که مسلمانان تروریست هستند، اما با پخش این فیلم احساسات مسلمانان جهان جریحه‌دار شد و امروز شاهد هستیم که تمام مسلمانان جهان علیه این کار ننگ آور به پا خواسته‌اند.

وی با هشدار به کفار و غربی‌ها گفت: آمریکا و صهیونیست باید منتظر اقدام شدیدتر مسلمانان در برابر ساخت این فیلم باشند.

به گزارش فارس، همزمان با سراسر جهان اسلام، ‌آیین‌ راهپیمایی‌ علیه ساخت و پخش فیلم موهن آمریکایی در شهربابک برگزار شد.

بعد از ساخت و پخش فیلم موهن آمریکایی و توهین به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و جریحه‌دار شدن احساسات مردم و اعتراض به این امر راهپیمایی علیه ساخت و پخش فیلم موهن آمریکایی در شهربابک بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد.

در این مراسم که از محل مصلای امام علی (ع) آغاز و تا میدان شهدا‌ ادامه داشت حضور چشمگیر مردم در‌ هوای گرم قابل توجه بود.

مردم مؤمن و خداجوی شهربابک ‌در حد توان و وسعت خود در این مراسم با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیست"خشم خود را از ساخت و پخش این فیلم به گوش جهانیان رساندند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول