اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خوی انجام می‌شود

برگزاری همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه خوی از برگزاری همایش استانی تکریم و بزرگداشت امامزادگان آذربایجان‌غربی به میزبانی این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان آذربایجان‌غربی

حجت‌الاسلام مقصود محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: روز پنج ذیقعده توسط شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز تکریم و بزرگداشت امامزادگان سراسر کشور تعیین شده است.

وی افزود: به همین مناسبت اولین همایش استانی تکریم و بزرگداشت امامزادگان آذربایجان‌غربی به میزبانی شهرستانی خوی و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

محمودی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این همایش تصریح کرد: امامزاده سید بهلول (ع) خوی به عنوان یکی از اماکن متبرکه و شریف در آذربایجان‌غربی میزبان این همایش است که عصر روز شنبه برگزار خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه خوی هدف از برگزاری اولین همایش استانی تکریم امامزادگان آذربایجان‌غربی ابراز داشت: هدف از برگزاری این همایش شناسایی هرچه بیشتر امامزادگان و بقاع متبرکه استان و همچنین تکریم این اماکن متبرکه است.

وی در زمینه مدعوین برای شرکت در این همایش نیز خاطرنشان کرد: برای شرکت در این برنامه از چهره‌های استانی دعوت شده که پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوب مردم حدود 2 هزار نفر از این همایش بزرگ استفاده کنند.

محمودی در تبیین اثرات برگزاری چنین برنامه‌هایی در جلب توجه مردم به سوی اماکن متبرکه کشور گفت: مردم با حضور در چنین همایش‌هایی می‌توانند آشنایی بیشتری با اماکن متبرکه و امامزادگان مشهور و معتبر داشته باشند که نتیجه آن انتقال معارف دینی قرون مختلف به دوره‌های بعد خواهد بود.

این مسئول در پایان بیان داشت: همایش استانی تکریم و بزرگداشت امامزادگان کشور شنبه اول مهرماه برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم مردم آزاد است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول