اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

راهپیمایی دفاع از ساحت پیامبر(ص) در سمنان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: راهپیمایی دفاع از ساحت رسول اکرم(ص) فردا در شهرستان سمنان برگزار می‏شود.

راهپیمایی دفاع از ساحت پیامبر(ص) در سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، حجت‏الاسلام حسین ذوالفقاری در جلسه هماهنگی راهپیمایی دفاع از ساحت مقدس رسول اکرم(ص) با اشاره به جریحه‏دار شدن قلوب مسلمانان جهان از جمله شیعه و سنی گفت: این حرکات دشمنان منجر به نابودی کامل آنها خواهد شد.

وی از عموم مردم ولایت‏مدار و همیشه در صحنه سمنان دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی دفاع از ساحت مقدس رسول اکرم(ص) دین خود را به اسلام و پیامبر(ص) ادا کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان زمان برگزاری این راهپیمایی را روز دوشنبه دهم مهر ماه از ساعت 10 صبح اعلام کرد و افزود: این راهپیمایی از میدان سعدی آغاز می‏شود و تا میدان امام خمینی(ره) ادامه دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سمنان نیز در این جلسه بیان کرد: استکبار جهانی آمریکا و صهیونیسم بین‏المللی با این اقدام اخیر بار دیگر کینه خود را به اسلام و رسول اکرم(ص) نشان دادند و با تولید فیلمی موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) توهین کردند.

محمدعلی ذوالفقاریان گفت: این اقدام نابخردانه دشمنان سبب ایجاد موجی بزرگ در جهان اسلام علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایجاد انتفاضه‏ای دیگر شد.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول