اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به هتک حرمت به ساحت رسول اکرم (ص)

فدائیان پیامبر اعظم در چهارمحال و بختیاری به خیابان می‌آیند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فدائیان پیامبر اعظم در چهارمحال و بختیاری در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس آن رسول مهر و رحمت به خیابان می‌آیند.

فدائیان پیامبر اعظم در چهارمحال و بختیاری به خیابان می‌آیند

علی گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر اظهار داشت:  مردم مومن و ولایت‌مدار این استان که از توهین آمریکایی صهیونیستی اخیر به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام به خشم آمده‌اند، روز چهارشنبه 11 مهر ماه در شهرکرد مرکز این استان به خیابان آمده و ضمن محکومیت این اقدام موهن، نابودی کفار و مستکبران تاریخ را فریاد می‌زنند.

وی افزود: تظاهرات مردم این استان با عنوان فدائیان پیامبر اعظم (ص) از ساعت 9 صبح و از میدان انقلاب شهرکرد آغاز و تا آستان امامزادگان دو معصوم حلیمه و حکیمه خاتون ادامه می‎یابد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمنان از بیداری اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران امروز در نقاط مختلف منطقه جریان یافته و یکی یکی به حکومت دیکتاتورها و وابستگان به غرب پایان می‌دهد، به خشم و ستوه آمده و ناتوانی خود را در مقابله با این موج عظیم بیداری با توهین به مقدسات نشان می‌دهند.

وی صهیونیسم را محصول مشترک استعمار کهن انگلیس و غرب و عناصر فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استکبار جهانی دانست، خاطرنشان کرد: غرب و صهیونیست‌ها در مواجهه با بیداری اسلامی و گسترش اسلام در دنیا ناتوان شده و به آخر خط رسیده‌اند و برای خالی شدن عقده‌هایشان به این امور موهن دست می‌زنند.

گرجی تصریح کرد: دشمنان اسلام با این اقدام موهن خود دل مسلمانان را در نقاط مختلف به درد آورده و آنها را به واکنش واداشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: دشمنان اسلام بدون تردید نتیجه این اقدام خود را خواهند دید و مسلمانان به آنها پاسخی قاطعی و درسی فراموش نشدنی خواهند داد. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول