اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

توهین به پیامبران مایه نابودی توهین‌ کنندگان است

خبرگزاری فارس: سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: توهین به پیامبران مایه نابودی توهین‌کنندگان است.

توهین به پیامبران مایه نابودی توهین‌ کنندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه آمده است: محمد (ص) آخرین پیامبر خداوند، خاتم النبیین و سیدالانبیاء است و مایه فخر و مباهات اوصیا، انبیاء و خلایق در رأفت، عطوفت و رحمت است و اوست مقام محمود خداوند در روزی که روی‌ها سیاه است و همگان نیازمند مغفرت الهی‌اند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: پیامبران الهی از آدم تا نوح و موسی و عیسی همه بندگان برگزیده خداوند هستند که برای هدایت بشر مبعوث شده‌اند و اهانت و توهین به هر یک از این انبیای عظام محکوم است و مایه روسیاهی و نابودی اهانت کنندگان خواهد بود.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: پیامبر اکرم (ص) در برهه‌ای از زمان پای به عرصه گیتی نهاد که جهالت و نادانی در اوج خود بود و انسانیت انسان فراموش شده بود. او عزت را به انسان بازگرداند و مکارم اخلاق را برای بشریت به حد اعلا رساند.

این بیانیه می‌افزاید: اکنون که وابستگان و ریزه‌خواران خوان‌های صهیونیستی و آمریکایی اصرار بر پخش فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس نبوی را دارند و بر این اهانت و هتک حرمت هر روز برگی دیگر می‌افزایند، می‌گوییم بدانید که به سنت استدراج الهی مبتلا شده‌اید و هر لحظه به مرگ و فنا نزدیک‌تر می‌شوید و یقیناً صبحی نزدیک است که شاهد نابودی شما نادانان غوطه‌ور در جهل مرکب باشیم.

این بیانیه اضافه می‌کند: آیا اهانت به مقدسات مسلم و متقن الهی اهمیت دارد یا قضیه خودساخته هولوکاست؟ ‌آیا اهانت به مقدسات الهی خط قرمز است یا حفظ منافع مادی غرب در جهان؟ ما بسیجیان و پاسداران سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با آگاهی و بصیرت بر تمامی خواسته‌های مادی و پوچ گرایی‌تان خط بطلان می‌کشیم و همگام با تمامی مسلمانان جهان پیام صلح، دوستی، مودت، رأفت و رحمت پیامبر اعظم (ص) را به گوش جهانیان می‌رسانیم و از مردم محمدسیرت و علی‌غیرت ایلام دعوت می‌کنیم در راهپیمایی که به منظور محکومیت استمرار حرکت ناشایست توهین به ساحت مقدس نبوی برگزار خواهد شد حضور پرشور به هم برسانند تا هم ارادت خود را به مقام والای پیامبر (ص) ابراز کنیم و هم اعلام کنیم، الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و  مرگ بر اسرائیل.

لازم به یادآوری است، زمان راهپیمایی رور دوشنبه هفته جاری 10 مهر ماه 1391 رأس ساعت 10 صبح از محل چهار راه رسالت شهر ایلام به سمت میدان 22 بهمن خواهد بود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول