اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پاکدشت در مجلس:

مردم برای برقراری امنیت با نیروی انتظامی مشارکت داشته باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید برای برقراری امنیت در جامعه با نیروی انتظامی مشارکت داشته باشند.

مردم برای برقراری امنیت با نیروی انتظامی مشارکت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با دومین روز از هفته نیروی انتظامی و با حضور مسئولین ارشد سیاسی و انتظامی شهرستان فرون‌آباد ساختمان پلیس راهور شهر فرون‌آباد افتتاح شد.

فرهاد بشیری با تبریک هفته نیروی انتظامی، امنیت جامعه را مرهون تلاش‌های مأموران پلیس و دستگاه‌های امنیتی عنوان کرد.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی همواره برای برقراری نظم و امنیت تلاش‌ داشته‌اند، بر مشارکت آحاد جامعه با پلیس تاکید کرد.

وی همچنین با تبریک راه‌اندازی ساختمان پلیس راهور شهر فرون‌آباد اظهار امیدواری کرد:‌ با افتتاح این ساختمان، خدمات‌رسانی پلیس به شهروندان تسهیل شود.

سرهنگ جمال نیکجو افتتاح ساختمان پلیس راهور شهر فرون‌آباد را بسیار قابل تقدیر و مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به ساماندهی ترافیکی و به ‌منظور حضور سریع و آسان پلیس در صحنه‌های تصادف و لزوم وجود ساختمان پلیس راهور که در این منطقه از اهمیت بالایی برخوردار بود، ساختمان پلیس راهور در شهر فرون‌آباد افتتاح شد.

فرمانده انتظامی شرق تهران کنترل تخلفات، رسیدگی به تصادفات و اجرای طرح‌های انتظام‌بخشی و راهنمایی و رانندگی در شهر فرون‌آباد را از جمله فعالیت‌های این ایستگاه نام برد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول