اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

هفته نیروی انتظامی فرصتی برای ارتقای نقاط قوت این نیروست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: هفته ناجا فرصتی برای بیان نقاط قوت و عملکرد نیروی انتظامی و بررسی و رفع نقاط ضعف این نیرو است.

هفته نیروی انتظامی فرصتی برای ارتقای نقاط قوت این نیروست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام احمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی استان لرستان به مناسبت آغاز هفته ناجا در خرم‌آباد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: استقرار نظم و امنیت در کشور مرهون تلاش و کوشش و ایثار و فداکاری نیروهای جان برکف نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت پایدار در جامعه است، افزود: امسال هفته نیروی انتظامی با شعار «سرمایه اجتماعی اساس اقتدار پلیس» شروع شده که این مطلبی بسیار مهم و اساسی است زیرا مردم سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی و حامی این نیرو هستند، از این رو ارتباط تنگاتنگ آنان با نیروی انتظامی تعیین کننده امنیت جامعه است.

میرعمادی نظم و امنیت جامعه را مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت پایدار در جامعه و نظم و امنیت یک رکن اساسی برای پیشرفت و توسعه هر جامعه است.

وی با بیان اینکه صلابت، اقتدار و امنیت جامعه برخورداری از سرمایه اجتماعی است، اظهار داشت: مردم سرمایه‌های اجتماعی نیروی انتظامی هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با بیان اینکه کار برجسته نیروی انتظامی تامین امنیت در جامعه است، تصریح کرد: افتخار نیروی انتظامی آن است که از حمایت مقام معظم رهبری برخوردار است.

میرعمادی با بیان اینکه نیروی انتظامی در ابعاد مختلف نقش‌آفرینی می‌کند، گفت: حفظ ارزش‌ها و نیز اهداف و آرمان‌های انقلاب بخش دیگری از وظایف و فعالیت ناجا است.

وی با اشاره به نقش پلیس در برخورد با مجرمان و جلوگیری از وقوع جرم در جامعه گفت: پلیس در مبارزه با اعتیاد، اغتشاشگران و قاچاق کالا نیز نقش برجسته و شاخصی دارد.

در ادامه مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیروهای نظامی سایر کشورها تبعیت از رهبری و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان بودن، است.

حجت الاسلام اصغر دانشی اظهار داشت: در راس نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران یک مجتهد جامع‌الشرایط و عادل قرار دارد که این امتیازی بزرگ و برجسته برای نیروهای نظامی است.

در ادامه سردار کاظم علیزاده فرمانده انتظامی استان لرستان در این دیدار عملکرد این نیرو را در لرستان مثبت بیان کرد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول