اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

اهتمام نیروی انتظامی به تحقق امنیت پایدار در قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی منجر به تحقق امنیت پایدار در قم می‌شود.

اهتمام نیروی انتظامی به تحقق امنیت پایدار در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کرم‌رضا پیریایی که پیش از ظهر امروز برای افتتاح چند پروژه به مقر نیروی انتظامی قم رفته بود، در جمع پرسنل نیروی انتظامی استان به ایراد سخن پرداخت و با تبریک هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای بشر امنیت، رفاه و آسودگی خاطر است و در راستای تامین این نیاز نیروی انتظامی وظیفه بسیار مهمی بر دوش دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در زمینه حفظ امنیت و آرامش مردم نقش بسیار مهمی داشته و با اقتدار خود توانسته است به این وظیفه به درستی عمل کند، افزود: نیروی انتظامی در کنار اینکه برای پاکسازی جامعه از هرگونه آسیب باید برخورد مقتدرانه‌ای با عناصر بزهکار و آلوده داشته باشد، در برخورد با مردم باید رأفت و مهربانی را سرلوحه خود قرار دهد.

استاندار قم با اشاره به اینکه چنین رویکردی در حال حاضر در نیروی انتظامی با جدیت دنبال می‌شود خاطر نشان کرد: امروز نیروی انتظامی توانسته است عرصه را بر اخلالگران نظم و امنیت تنگ کرده و از همین رو باید همه در راستای تقویت جایگاه نیروی انتظامی تلاش داشته باشند.

وی تاکید کرد: هر اقدامی که منجر به تقویت نیروی انتظامی و دیگر قوای مسلح شود برای کشور امنیت و اقتدار را به ارمغان خواهد آورد.

پیریایی ضرورت ارتباط همه دستگاه‌ها با نیروی انتظامی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: عملکرد نیروی انتظامی در قم قابل قبول بوده است و در همین جا لازم می‌دانم از تلاش‌ها و زحمات همه فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی تقدیر کنم.

وی در ادامه به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قم اشاره کرد و افزود: اجرای چنین طرح‌هایی منجر به تحقق امنیت پایدار در قم می‌شود.

استاندار قم تصریح کرد: باید همه ظرفیت‌ها را برای تقویت هر چه بیشتر نیروی انتظامی در استان قم به کار گیریم و امیدواریم که در این راه توفیقات خوبی حاصل شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول