اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد:

بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی مردم هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خلیل‌آباد گفت: بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی، مردم هستند و اقتدار ما به همکاری بیشتر آحاد مردم مرتبط است.

بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس، عزیزالله اویسی صبح امروز و در جمع مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی خلیل‌آباد اظهار کرد: حرکت پلیس حرکت به‌ سوی علم‌گرایی، امنیت و جامعه محور است.

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد افزود: البته در این راه بزرگترین سرمایه مردم هستند و اقتدار ما به همکاری بیشتر آحاد مردم با نیروی انتظامی مرتبط  است.

وی به شعار امسال نیروی انتظامی که «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما»، اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی مفتخر است که سرباز ولایت هستند و  تحت فرماندهی رهبر معظم تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد خدمات نیروهای نظامی و انتظامی در دوران دفاع مقدس را ستود و افزود: پس از دوران دفاع مقدس، نیروی انتظامی در کنار برادران سپاهی که دفاع از کشور را داشتند، امروز هم در مرزها نیروی انتظامی نگهبان این سرزمین است و فیض شهادت برای نیروی انتظامی گشوده است.

وی از همکاری اعضای شورای تامین شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: در سایه این همکاری در شهرستان خلیل‌آباد امنیت برقرار است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام خداداد حسینی مسئول عقیدتی سیاسی منطقه انتظامی خلیل‌آباد، گفت: طرح بصیرت و تقویت روحیه معنوی بر اقتدار نیروی انتظامی افزوده است.

وی ولایی‌بودن نیروی انتظامی را افتخار بزرگ این نیرو ذکر کرد و اظهار داشت: دشمن بداند، نیروی انتظامی و سایر قوای مسلح ایران با یک اشاره مقام معظم رهبری آماده هر گونه نبرد هستند.

وی تجهیز به سلاح ایمان و نیز سلاح و ادوات جنگی را شاخصه‌های نیروی انتظامی برشمرد و افزود: پلیس امروز یک پلیس پاسخگو است.

در این مراسم از سه تن از خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی، سه تن از رانندگان نمونه و تعدادی از درجه‌داران و سربازان نمونه این منطقه تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول