اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد خواستار شد

برخورد جدی نیرو‌ی انتظامی با هنجارشکنان

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد با اشاره به هجمه‌های دشمن گفت: از آنجایی که هنجارشکنان می‌خواهند عظمت نظام، فرهنگ و قانونمداری را زیر سئوال ببرند، نیروی انتظامی باید قاطعانه مقابله کند.

برخورد جدی نیرو‌ی انتظامی با هنجارشکنان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی اظهار کرد: مردم از طریق شماها به نظام و رهبری علاقه‌مند شده از این رو با گفتار و رفتار خودتان اعتماد بیشتری را بین نظام و مردم ایجاد کنید.

وی تاکید کرد: بر همین اساس لازم است تا مردمی‌بودن در انجام رسالت‌هایی نیروی انتظامی مورد توجه قرار بگیرد و الحمدالله نیروی انتظامی در بطن مردم و با مردم است.

وی مشارکت مردم در تأمین امنیت را یکی از سرمایه‌های اجتماعی برشمرد و افزود:‌ اگر مشارکت مردم را در تأمین امنیت شاهد هستیم، این مهم باعث ‌دستاوردهای زیادی برای نظام شده است.

یعقوبی ارتباط، مشارکت و تعامل مردم در این امور را سبب اقتدار نیروی انتظامی و نیروهای مسلح برشمرد و گفت: مردم اساس اقتدار را تشکیل می‌دهند، از این رو نباید از این مؤلفه غفلت کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز در مقابل هجمه‌های دشمن قرار داشته و باید اقتدار خودمان را حفظ کنیم، تصریح کرد: آنجایی که هنجارشکنان می‌خواهند عظمت نظام، فرهنگ، قانونمداری را زیر سئوال ببرند، باید مقابله شود.

امام جمعه بجنورد گفت: باید در مقابل قانون‌ستیزی و قانون‌گریزی مقابله کرد و با اقتدار عمل وارد شد.

وی در عین حال اقتدار نرم را در مقابل نقشه‌های ضدفرهنگی دشمنان داخل و خارج کشور برشمرد و افزود: در مقابل شبیخون فرهنگی لازم است با اقتدار و بصیرت عمل کرد.

حجت‌الاسلام یعقوبی همچنین ارائه عملکرد ناجا و خدماتی که به مردم و تأمین امنیت انجام شده از طریق رسانه‌ها را ضروری خواندند و گفت:‌ مردم نیروی انتظامی را چشم و چراغ نظام و مظهر لطف و احسان می‌دانند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول