اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خبر داد

تشدید برخورد با اراذل و اوباش و جرائم خشن در هفته نیروی انتظامی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: اساس کار در هفته نیروی انتظامی خدمت مضاعف است و در همین راستا برخورد با اراذل و اوباش و جرائم خشن در این هفته تشدید می‌شود.

تشدید برخورد با اراذل و اوباش و جرائم خشن در هفته نیروی انتظامی

حسین بیدمشکی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: پلیس آگاهی خراسان‌رضوی به عنوان یکی از بخش‌های ستاد فرماندهی انتظامی، ضمن شرکت در برنامه‌های عمومی و پیش‌بینی شده از سوی ستاد فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی،‌ یکسری برنامه‌هایی را نیز در هفته ناجا خود پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: به مناسبت هفته ناجا، مخزن پلیس آگاهی استان برای عموم مردم گشایش می‌یابد تا بدین صورت کسانی که تاکنون اموال آنها سرقت شده ولی پیدا نشده، از مخزن بازدید کرده و اموال را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی از فعالیت شبانه‌روزی واحد انگشت‌نگاری خبر داد و خاطرنشان کرد: واحد انگشت‌نگاری نیز در این هفته همه روزه تا ساعت 17 به فعالیت پرداخته و در کمتر از 24 ساعت پاسخ‌ها را در این هفته ارائه می‌دهد.

به گفته بیدمشکی تجلیل از بازنشستگان، تجلیل و تقدیر از خانواده‌های پرسنل و حضور در مساجد و مدارس از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده پلیس آگاهی در هفته نیروی انتظامی است.

وی در خاتمه با تاکید بر مضاعف‌شدن خدمات در هفته ناجا گفت: ماموریت‌های ذاتی پلیس هیچ زمان متوقف نمی‌شود اما، اساس کار در هفته نیروی انتظامی خدمت مضاعف است که در همین راستا پلیس آگاهی در حوزه عملیات و فعالیت‌های خود به صورت مضاعف‌تر طرح‌های عملیاتی و برخوردها را پیگیری می‌کند و همچنین در بحث اراذل و اوباش و جرائم خشن نیز برخوردها در این هفته تشدید می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول