اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

موفقیت نیروی انتظامی در تبعیت محض از فرامین ولی‌فقیه است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی هنگامی در رسالت خود موفق است که تابع محض اوامر ولی‌فقیه باشد.

موفقیت نیروی انتظامی در تبعیت محض از فرامین ولی‌فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین صابری پیش از ظهر امروز در برنامه صبحگاه مشترک به مناسبت بزرگداشت هفته ناجا در یاسوج اظهار کرد: نظم و امنیت از نیازهای اولیه یک جامعه است که این وظیفه امروز به نیروی انتظامی محول شده است.                  

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اصول امنیت در جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: نیروی انتظامی با توجه به وظایف محول شده خود به این بخش توانسته از برنامه‌های خود به خوبی آگاهی یابد و این اصول را به بهترین وجه در کشور عملی کند.

وی از رشد همه‌جانبه کشور نسبت به قبل از انقلاب سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: کشور زمانی رشد همه‌جانبه را خواهد داشت که در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... دارای امنیت باشد و اطمینان خاطری را برای مردم جامعه فراهم آورد.

این مسئول ارشد استانی اثر امنیت در جامعه را بسیار بزرگ دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی کشور در همه شرایط اضطراری در جامعه حضور خود را نشان داده و از امروز این وظیفه برای آن‌ها ضروری‌تر خواهد بود.

صابری امنیت برای جامعه را همانند هوا فرض کرد و گفت: هوا به طور مستمر برای انسان لازم است در صورتی که انسان چند دقیقه‌ای از نعمت نفس کشیدن محروم شود هستی خود را از دست خواهد داد پس نیروی انتظامی موظف است حضور خود را لحظه‌ای برای جامعه ثابت کند چرا که در صورت از دست دادن زمان فرد متخلف به مجازات خود نرسیده و نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مقایسه نیروی انتظامی و نظامی امروز با قبل از انقلاب پرداخت و اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین افتخارات نیروی انتظامی که در هیچ کجای دنیا به چشم نمی‌خورد وجود نعمت ولی‌فقیه در رأس این نیرو است.

وی در ادامه به چند نکته اساسی در حیطه وظایف نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: گوش دادن به فرمان ولایت فقیه و تبعیت از فرماندهی کل قوا باید همیشه سرلوحه و در رأس فعالیت این نیرو واقع شود.

صابری تصریح کرد: وجود سازمان‌های عقیدتی سیاسی در تمامی یگان‌های نظامی و انتظامی ضرورت داشته و با حضور تمام وقت خود در صورت مواجهه با هرگونه ابهامی حکم شرعی را به راحتی در اختیار همگان قرار می‌دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عملکرد با اقتدار را از عوامل توفیق این نیرو دانست و خاطرنشان کرد: امروز من و شما موظفیم در ازای برخورد فیزیکی که در نوع خود در برخی موارد یک وظیفه است با اخلاق نیکو مشکل را حل کنیم و باور داشته باشیم قبل از اینکه یک فرد نظامی و متعهد باشیم یک فرد دینی بوده که تحقق این فریضه الهی بر ما واجب است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول