اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار «سرمایه اجتماعی؛ اساس اقتدار ما»

برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در قم اعلام شد

خبرگزاری فارس: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی که امسال با شعار «سرمایه اجتماعی؛ اساس اقتدار ما» در قم برگزار می‌شود اعلام شد.

برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در قم اعلام شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه هشتم تا 14 مهر ماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است، اظهار کرد: هر یک از روزهای این هفته با توجه به وظایف نیروی انتظامی نامگذاری شده و برنامه‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در نخستین روز از این هفته که به نام «پلیس؛ قانون، اقتدار و انضباط» نامیده شده است، مراسم صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی انتظامی قم برگزار شده و اقتدار و توان عملیات انتظامی به نمایش گذاشته شده است.

احمد صادقی برگزاری همایش 110 هزار نفری دفاع شخصی، برپایی نمایشگاه تخصصی و شهرک آموزش ترافیک، اجرای مسابقه بزرگ انضباطی، تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، ارائه مشاوره حقوقی و قضایی به شهروندان و حضور در مدارس و مساجد را از دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد.

وی با بیان اینکه روز دوم این هفته با نام «پلیس؛ اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی» نامگذاری شده است، گفت: در دومین روز از هفته ناجا با حضور در دبیرستان پسرانه امام صادق(ع) به صورت نمادین اقتدار یگان ویژه در مدارس به نمایش گذاشته خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم دیدار مسئولان انتظامی با استاندار قم، کلنگ‌زنی مجتمع پردیس رفاهی کارکنان، افتتاح مرکز مانیتورینگ و دیدار با آیت‌الله صافی گلپایگانی را از دیگر برنامه‌های این روز برشمرد.

وی عنوان روز سوم هفته ناجا را «پلیس، دانش و فناوری» ذکر کرد و ابراز داشت: حضور فرمانده انتظامی قم در مرکز 197، برپایی نمایشگاه یادواره شهدای ناجا، برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی، دیدار با آیت‌الله امینی و نشست تعاملی با دستگاه قضایی از جمله برنامه‌های این روز است.

صادقی با بیان اینکه روز چهارم به نام «پلیس، کارآمدی و پاسخگویی» نامیده شده است، افزود: در این روز مسئولان انتظامی استان دیدارهای جداگانه‌ای با مراجع معظم تقلید داشته و گزارشی از فعالیت‌های ناجا در سالی که گذشت ارائه خواهند داد.

وی پنجمین روز از هفته ناجا را «پلیس، رسانه و پیشگیری اجتماعی» دانست و گفت: در این روز، مسئولان نیروی انتظامی استان قم با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار خواهند کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم کوه‌پیمایی، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان و خادمین شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا را از برنامه‌های روز ششم که به نام «پلیس، ولایتمداری و فداکاری» نامیده شده است، دانست.

وی اظهار کرد: آخرین روز از هفته ناجا که به نام«پلیس، جامعه و پاسداری از ارزش‌ها» نامگذاری شده است مصادف با روز جمعه است و فرماندهی انتظامی قم قبل از خطبه‌های نماز جمعه قم در جمع نمازگزاران سخنرانی خواهد کرد، ضمن اینکه مسئولان انتظامی به طور همزمان در شهرهای قنوات، کهک، دستجرد، جعفریه و سلفچگان سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول