اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی نیشابور خبر داد

برگزاری 9 برنامه شاخص نیروی انتظامی در نیشابور

خبرگزاری فارس: گفت: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی نیشابور گفت: 9 برنامه شاخص در هفته نیروی انتظامی در سطح شهرستان نیشابور برگزار می‌شود.

برگزاری 9 برنامه شاخص نیروی انتظامی در نیشابور

حسین جعفریانی صبح امروز و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: 9 برنامه شاخص در هفته نیروی انتظامی در سطح شهرستان نیشابور برگزار می‌شود.

جعفریانی ادامه داد: افتتاح پروژه‌های عمرانی، ارائه خدمات مضاعف راهنمایی و رانندگی به متقاضیان گواهینامه و دارندگان پلاک‌های قدیمی در بخش‌های تابعه و ارائه خدمات رایگان پزشکی به تمام شهروندان و کارکنان در کلینیک امام سجاد(ع) از برنامه‌های هفته ناجا است.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی نیشابور گفت: مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری دعای توسل در منزل خانواده شهیدان نیروی انتظامی و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

جعفریانی خواستار توجه بهتر خبرنگاران به برنامه‌های این هفته شد و گفت: رسانه‌ها رسالت و تاثیرگذاری فراوانی در نزدیک کردن مردم و پلیس به یکدیگر و ایجاد آرامش در جامعه دارند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول