اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه قم خواستار شد

برخورد جدی نیروی انتظامی با مظاهر علنی فساد و بدحجابی ‌در جامعه

خبرگزاری فارس: یکی از استادان دانشگاه قم ‌خواستار برخورد جدی نیروی انتظامی با مظاهر علنی فساد و بدحجابی ‌در جامعه شد.

برخورد جدی نیروی انتظامی با مظاهر علنی فساد و بدحجابی ‌در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام سید حسن آقامیر بعدازظهر امروز در مراسم یادواره 17 شهید روستاهای امام قیس و کردشامی از توابع شهرستان بروجن، اظهار داشت: باید بدانیم شهدا چه کار کرده‎اند که به این درجه رسیده‌اند و جزئیات رفتار این عزیزان در انجام واجبات، ترک محرمات و مکارم اخلاقی را برای نسل جوان بیان کنیم.

وی افزود: شهدا چراغ‌های روشنی برای ملت هستند و باید بدانیم که با عکس شهدا و یاد شهدا، جامعه اصلاح نمی‎شود بلکه خواندن وصیت‌نامه شهیدان و اجرایی کردن فرهنگ شهادت، جامعه را اصلاح می‌کند.

آقامیر با بیان اینکه عملکرد شهدا برای ما راهکار روشنی است، گفت: شهدای بزرگ و سرداران شهید در جبهه‌ها لباس‏های رزمندگان را می‌شستند، غرور و تکبری نداشتند و خدمت به خلق را سرلوحه کار خودشان قرار داده بودند که توانستند به این درجات نایل شوند.

استاد دانشگاه قم خاطرنشان کرد: با برگزاری یادواره شهدا، بخش کوچکی از دین خود را نسبت به شهدای ارزشمند دفاع مقدس ادا می‌کنیم.

وی در ادامه این مراسم با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: امروز نیروی انتظامی مظهر انضباط اجتماعی، خدمتگزاری، پاسخگویی، امنیت اجتماعی، اخلاقی و امنیت فراگیر است.

آقامیر با بیان اینکه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی نشان از درایت فرماندهان و توانمندی پرسنل سخت‌کوش نیروی انتظامی است، گفت: برنامه ریزی و هدف‌گذاری مناسب باید طوری حرکت کرد که در آینده نزدیک این ناهنجاری در جامعه از بین برود.

وی در ادامه وجود مظاهر علنی فساد و بدحجابی موجود در جامعه را یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و مسئولان برشمرد و گفت: در این زمنیه باید علاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با اشاعه کنندگان این گونه ناهنجاری‌ها و هجمه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول