اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

نیروی انتظامی توانسته اعتماد مردمی را جلب کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: نیروی انتظامی با اقدامات و خدمات مطلوبی که ارائه کرده، توانسته است سرمایه اجتماعی یعنی اعتماد مردمی را به خود جلب کند.

نیروی انتظامی توانسته اعتماد مردمی را جلب کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در مراسمی با حضور نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان دماوند که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در مقر فرماندهی این نیرو برگزار شد، ضمن تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و هفته نیروی انتظامی به همه دلیرمردان این نیروی خدوم اظهار داشت: امروز در سایه رهبری حکیم و فرماندهی مقتدر توانسته‏ایم نیروهای مسلح را در اوج بالندگی نگه داریم.

وی تصریح کرد: نیروهای انتظامی در عرصه‏های مختلف وظایف خود را که همان حفاظت و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، به شایستگی انجام می‏دهند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: نیروهای مسلح در طول سالیان بعد از انقلاب در عرصه‏های مختلف آزمون خود را به خوبی و شایستگی پس داده‏اند و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که مظهر اقتدار داخلی محسوب می‏شود، جانانه در مقابل دشمنان دفاع کرده و نظم و امنیت را برای مردم به ارمغان آورده است.

رئیس شورای تأمین شهرستان دماوند با اشاره به رضایت عمومی از خدمات پلیس در حوزه‏های مختلف بیان داشت: پلیس به ویژه پلیس 110 در سراسر کشور نقش بسیار خوبی در استقرار امنیت و حاکمیت نظام داشته و در کنار دیگر بخش‏ها توانسته است خدمت خوبی را ارائه کند.

قاسمی‏فرزاد نیروی انتظامی را که در حوزه‏های مختلف همچون پلیس امنیت، مبارزه با مواد مخدر، راهور، معاونت وظیفه عمومی، صدور گذرنامه، یگان حفاظت، امداد، مرزبانی، آگاهی و . . . خدمت می‏کند، بزرگ‏ترین سازمان کشور توصیف کرد.

وی یادآور شد: این سازمان، ارتباط بسیار نزدیکی با اقشار مختلف جامعه دارد و توانسته است عملکرد بسیار خوبی را بر جای بگذارد.

فرماندار شهرستان دماوند به شعار امسال نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: «سرمایه اجتماعی، اقتدار پلیس» شعار امسال این نیرو است که در این زمینه با تکیه بر دانش مبتنی بر روش‏های دقیق و علمی کار خود را به پیش خواهد برد و شاهد رشد و بالندگی آن بیش از گذشته خواهیم بود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول