اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل تاکید کرد

ساماندهی عشایر کوچنده اردبیل

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل بر لزوم ساماندهی عشایر کوچنده اردبیل تاکید کرد.

ساماندهی عشایر کوچنده اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد اظهار داشت: ارتقای شاخص‌های توسعه انسانی در جامعه عشایری کوچنده و خدمات‌رسانی مطلوب به 12 هزار و 818 خانوار عشایری استان در حین کوچ پاییزه ضرورت دارد.

وی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط خواست ارتقای شاخص‌های بهداشتی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، اطلاع‌رسانی به موقع اخطارهای هواشناسی و اعلام شرایط جوی، تامین آب مورد نیاز برای شرب انسانی و دام‌ها با تانکرهای آبرسانی سیار، تامین سوخت مورد نیاز و تامین کالاهای اساسی و نهاده‌های تولیدی مورد نیاز را در اولویت فعالیت‌ها قرار دهند.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: نیاز است با راه‌اندازی گشت های سیار برای تامین امنیت کوچ و کنترل بار ترافیکی در مسیرهای کوچ، نظارت برای تعرفه‌های کامیون‌های حمل و نقل دام عشایر، پرداخت غرامت به خسارت‌های احتمالی وارده به دام‌های بیمه شده عشایر در کمترین زمان ممکن، توزیع سموم و آماده‌سازی حمام‌های ضد کنه و توزیع داروهای دامی مورد نیاز احتمالی عشایر  و نیز ثبت‌نام دانش‌آموزان عشایری در صورت عدم ثبت نام به دلیل تاخیر در کوچ پاییزه اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین استاندار اردبیل به اتفاق شهردار اردبیل از مرکز در حال احداث تپش قلب سوم خرداد اردبیل بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرایی آن قرارگرفت و از مجری این طرح قدردانی کرد.

نیکزاد یادآور شد: این منطقه با پتانسیل و نقاط قوتی که دارد از ظرفیت بالا برای سرمایه‌گذاری و خدمات‌دهی برخوردار می‌باشد و کلیه مجموعه‌های مدیریتی استان در راستای تکمیل و تجهیز این مرکز در همه مقاطع و مراحل مساعدت خواهیم کرد.

در این بازدید مجری پروژه  تپش قلب سوم خرداد اردبیل نیز بیان داشت: این مرکز که تشخیص و درمان کلیه بیماری‌های قلبی در آن انجام خواهد یافت علاوه بر پوشش بیماران استان نسبت به پذیرش بیماران استان‌های همجوار هم آمادگی و ظرفیت خواهد داشت.

باوفا افزود: این مرکز در دو هزار و 2 مترمربع و 7 طبقه در حال احداث است و علاوه بر تیم‌های پزشکی بیش از 80 نفر را به صورت مستقیم مشغول به کار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: کلیه لوازم و تجهیزات پزشکی در آخرین مدل از خارج از کشور خریداری شده و در این مرکز تجهیز خواهد شد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول