اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید صورت گرفت

راه‌اندازی مجتمع‌های روستایی و عشایری در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: راه‌اندازی مجتمع‌های روستایی و عشایری در سطح استان از تفاوت‌های بارز آغاز سال تحصیلی جدید نسبت به سال‌های گذشته تلقی می‌شود.

راه‌اندازی مجتمع‌های روستایی و عشایری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مجید عاملیان پیش‌ازظهر امروز در مراسم نواخته‌شدن زنگ مدارس اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی جدید و نواخته‌شدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس با دهه کرامت و هفته دفاع مقدس مقارن شده است.

وی با بیان اینکه گسترش علم و دانش در تمام مرز و بوم ایران برای رشد و شکوفایی کشور در تمام زمینه‌ها از دغدغه‌های تمام مسئولان و متولیان نظام آموزشی است، ادامه داد: سال تحصیلی جدید با توجه به اجرای سند تحول بنیادین و نظام 3-3-6 منظم‌تر و دقیق‌تر در میان دانش‌آموزان آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه زنگ مهر امسال رنگ و بوی ایثار، مقاومت، مهرورزی و کرامت به خود گرفته است، تصریح کرد: آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس تمام کمبود‌ها و نواقص موجود در استان را برطرف کرده است و اجرای نظام 3-3-6 و اضافه شدن پایه ششم به دوره ابتدایی از تحولات ایجاد شده در نظام آموزشی کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید با رویکرد و تحولات بسیاری در سطح کشور آغاز شده است، اضافه کرد: راه‌اندازی مجتمع‌های روستایی و عشایری در سطح استان از تفاوت‌های بارز آغاز سال تحصیلی جدید نسبت به سال‌های گذشته تلقی می‌شود.

عاملیان با بیان اینکه همچنین تقویت، رونمایی و صدور دستور اجرای سند تحول بنیادین برای نخستین بار در نظام آموزشی کشور صورت گرفته است، تاکید کرد: تأسیس دانشگاه فرهنگیان، راه‌اندازی مدارس تخصصی قرآن و استقرار نظام آموزشی جدید از محور‌های سند تحول بنیادین به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول