اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر خواستار شد

اسکان عشایر خارج از شعاع 7 کیلومتری شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار اسکان عشایر خارج از محدوده شعاع 7 کیلومتری شهر شوشتر شد.

اسکان عشایر خارج از شعاع 7 کیلومتری شوشتر

امیر رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: وجود سگ‌های ولگرد در شوشتر به دلیل اسکان عشایر در محدوده شهر است و به این دلیل باید عشایر خارج از محدوده هفت کیلومتری شهر شوشتر اسکان پیدا کنند.

وی افزود: نزدیکی محل اسکان عشایر به محدوده شهری باعث تردد دام، سگ‌های ولگرد و نگهبان و حیوانات باربر عشایر در محدوده شهر می‌شود و به این دلیل وجود عشایر در محدوده شهر باعث تهدید بهداشت عمومی در شوشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید برای اجرای این پیشنهاد از طریق فرمانداری عمل کرد افزود: باید از طریق فرمانداری شوشتر برای اسکان عشایر در سطح شهرستان تدابیر ویژه‌ای اندیشید و به این دلیل باید سکونت عشایر خارج از محدوده هفت کیلومتری شهر شوشتر باشد.

وی همچنین با اشاره به تردد دام‌های سنگین در سطح شهر شوشتر گفت: وجود دام‌های سنگین و نگهداری از آن‌ها در محدوده شهری باعث می‌شود تا تردد آنها در معابر شهری افزایش یافته و به نوعی تهدیدی برای بهداشت عمومی به شمار آید و باید با نگهداران دام سنگین در محدوده شهر برخورد جدی شود.

رسولی تاکید کرد: حضور دام در شهر طبق قانون ممنوع است و جرم محسوب می‌شود ولی باید با فراهم کردن شرایط جابه‌جایی دامداران و گاومیش‌داران شوشتر به خارج از شهر مقدمات اجرای قانون در این‌باره فراهم شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول