اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله محمدی اصفهانی:

عشایر حصن محکم کشور و پاسداران حریم قرآن هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: عشایر حصن محکم کشور و پاسداران حریم قرآن و اهل بیت(ع) هستند.

عشایر حصن محکم کشور و پاسداران حریم قرآن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، امام جمعه آبادان صبح امروز در یک دیدار با عشایر آبادان که به میزبانی عشیره حردانی برگزار شد، اظهار کرد: اقوام، عشیره‌ها و عشایر آبادانی در همه عرصه‌های دینی، انقلابی و اجتماعی جامعه آبادان همپای دیگر شهروندان حضور چشمگیر دارند.

آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی افزود: عشایر و اقوام آبادانی حصن محکم کشور و پاسداران حریم قرآن، اهل بیت (ع) و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران هستند و حضور آنها در عرصه‌‌های اجتماعی با بینش انقلابی همراه است.

وی ادامه داد: تعامل و همکاریی دو جانبه و مستمری بین مسئولان و مدیران اجتماعی منطقه با عشایر و اقوام آبادانی وجود دارد که این تعامل مدیران را برای رسیدن به اهداف عمرانی و اجتماعی جامعه یاری بیشتری می‌کند.

امام جمعه آبادان با اشاره به تعامل فوق تصریح کرد: اراده‌ای قوی در بین نمایندگان مجلس، استاندار، فرماندار ویژه آبادان و دیگر مسئولان اجرایی برای رفع مشکلات عشایر، روستائیان و شهروندان منطقه به چشم می‌خورد.

وی افزود: نهاد امامت جمعه شهرستان آبادان همه مسئولان و سران عشایر را به همدلی و گره‌گشایی از مردم ولایت مدار مناطق مختلف شهرستان آبادان توصیه می‌کند.

در ادامه این مراسم نمایندگان عشایر و عشیره‌های آبادان با حضور در این نشست ضمن بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس با اعلان آمادگی برای تبعیت از مقام معظم رهبری بیان داشتند: عشایر و قبایل آبادان برای تبعیت از مقام معظم رهبری و پاسداری از مرزهای جنوب کشور چون گذشته آمادگی کامل دارند.

نمایندگان عشایر آبادان ضمن بیعت دوباره با رهبر فرزانه ایران اسلامی افزودند: عشایر و قبایل آبادان ضمن استمرار در پاسداری از مرزهای جنوب کشور بر بیعت دوباره با رهبر فرزانه انقلاب در حضور امام جمعه شهرستان تأکید دارند.

در این نشست صمیمانه عشایر آبادان بر دیدارها و نشست‌های ماهیانه با نماینده ولی فقیه آبادان تأکید داشتند که ایشان نیز از این درخواست استقبال کرده و بر مداومت جلسات ماهیانه با حضور سران و اعضای عشایر آبادان تأکید کردند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول