اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فهرج:

دشمنان در بین عشایر تفرقه‌افکنی می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج گفت: دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه در بین عشایر تلاش می‌کنند، اما عشایر ما با اتحاد خود تاکنون پاسخ دندان‌شکنی به آن‌ها داده‌اند.

دشمنان در بین عشایر تفرقه‌افکنی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، محمد برجی دوشنبه شب در آیین اختتامیه جشنواره بسیج عشایری این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به نقش خطیر عشایر در صحنه‌های مختلف اظهار داشت: عشایر نقش بسیار مهمی را در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی داشته و دارند.

وی با بیان اینکه عشایر از مدافعان اصلی مرزهای کشور هستند و نقش مهمی در امنیت پایدار دارند، افزود: عشایر از مدافعان اصلی انقلاب هستند و این امر برگرفته از بصیرت بالا و ولایت‌مداری آنها است.

برجی با اشاره به اینکه عشایر همواره پشتیبان انقلاب بوده‌اند، بیان داشت: دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه در بین عشایر تلاش می‌کنند، اما عشایر ما با اتحاد خود تاکنون پاسخ دندان‌شکنی به آنها داده‌اند.

به گزارش فارس، نخستین جشنواره بسیج عشایری فهرج با حضور جمع بسیاری از سران طوایف و عشایر این منطقه در روستای علی‌آباد بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

مردان عشایر در این جشنواره با اجرای بازی‌های بومی و محلی به رقابت پرداختند و زنان عشایر نیز با برپا کردن چادرهای ایلی نحوه زندگی ساده عشایری را به نمایش گذاشتند.

در این جشنواره عشایر در مسابقه شترسواری و طناب‌کشی شرکت کردند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول