اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:/3

موشک‌های ایرانی دندان‌های رژیم صهیونیستی را خرد می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این مطلب که در ساخت RQ170 با آمریکا رقابت می‌کنیم، گفت: موشک‌های ایرانی در صورت هرگونه حمله احتمالی، دندان‌های رژیم صهیونیستی را در دهانش خرد می‌کنند.

موشک‌های ایرانی دندان‌های رژیم صهیونیستی را خرد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محسن رضایی در یادواره شهدا در مسجد محمد رسول‌الله (ص) قزوین در جمع مردم این شهر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس چتر امنیتی است که برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده، به طوری که دشمنان شهامت حمله به این سرزمین را ندارند.

وی با اشاره به تهدیدات اخیر اسرائیل و استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این تهدیدات را پوچ و بی‌اعتبار دانسته و افزود: از پایان دفاع مقدس تاکنون چند بار هواپیماهای دشمن برای حمله به ایران به روی باند آمده‌اند ولی به واسطه همین اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران که از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس است، به آشیانه‌هایشان برگشته‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به قدرت موشکی کشورمان و تشریح چگونگی مقابله با تهدیدات دشمنان ادامه داد: بخشی از این چتر امنیتی که بر فراز آسمان جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته، موشک‌هایی هستند که برد آنها از 2000 کیلومتر تجاوز کرده و دقت آنها نیز افزایش یافته است.

رضایی پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله احتمالی اسرائیل را کوبنده و قاطع عنوان و تصریح کرد: اگر اسرائیل حماقت کرده و بخواهد به ایران حمله کند، جمهوری اسلامی ایران با موشک‌هایش دندان‌های رژیم صهیونیستی را در دهانش خرد می‌کند.

وی پیشرفت‌ها و اقتدار نظامی کشور را در سطح مطلوبی ارزیابی و عنوان کرد: امروز مانند ابتدای جنگ نیست که نیروی نظامی در ضعف باشد، بلکه ارتش تقویت شده و در کنار آن نیز بسیج و سپاه با قدرت و اقتدار کامل آماده دفاع از این مملکت هستند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشورمان در رابطه با دست‌یابی به دانش ساخت هواپیماهای بدون سرنشین یادآور شد: از دوران دفاع مقدس تاکنون ساخت تجهیزاتی مانند هواپیماهای بدون سرنشین نیز پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند که این مهم نیز از دستاوردهای دفاع مقدس است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: در زمان دفاع مقدس، هواپیماهای ایرانی تا 30 کیلومتر وارد مواضع دشمن شده و عکس‌‌برداری می‌کردند ولی امروز هواپیماهای بدون سرنشین رادار گریز ایرانی صدها کیلومتر وارد مواضع دشمن شده و مأموریت‌های خاص انجام می‌دهند.

رضایی یادآور شد: RQ170 ارتش آمریکا که یکی از شش فروند هواپیمای جاسوسی این کشور است، حتی آسفالت جاده بیرجند به مشهد را نیز شناسایی و اطلاعات آن را به کالیفرنیا فرستاده بود ولی با کمک الهی که این هواپیما در اختیار جمهوری اسلامی قرار گرفت، فن‌آوری‌اش نیز در اختیار ما بوده و در این زمینه با آمریکا رقابت می‌کنیم.

وی تأکید کرد: این هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی حتی ساکنان روستاها و تعداد خانه‌ها را می‌تواند شناسایی کند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول