اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همصدا با مسلمانان جهان صورت گرفت

خروش مردم قم در پاسخ به اهانت کارگردان آمریکایی - اسرائیلی

خبرگزاری فارس: مردم ولایتمدار شهر مقدس قم همصدا با نمازگزاران جمعه در سراسر کشور، اقدام آمریکا و رژیم غاصب قدس در اهانت به نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) را محکوم کردند.

خروش مردم قم در پاسخ به اهانت کارگردان آمریکایی - اسرائیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مردم مؤمن و همیشه در صحنه شهر مقدس قم در راستای محکوم کردن اقدام موهن، ضد انسانی و جنون آمیز دشمنان کینه‌توز اسلام در اهانت وقیحانه به نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص)، همصدا با مسلمانان جهان، پس از نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، خشم و انزجار خود را از این حرکت پلید استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی غاصب به گوش جهانیان رساندند.

نمازگزاران جمعه شهر مقدس قم با شرکت در این تظاهرات، اهانت به ساحت قدسی خاتم الانبیا را به منجی عالم بشریت امام زمان (عج)، حضرت فاطمه معصومه (س)، رهبر انقلاب اسلامی، مراجع تقلید و عموم مسلمانان جهان تسلیت گفته و این اقدام دشمنان اسلام و مسلمین را محکوم کردند.

راهپیمایان ضمن طی مسیر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تا میدان شهدا با سر دادن شعارهایی، اقدامات دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و از سازمان‌های بین‌المللی رسیدگی به این قبیل تحرکات ضد انسانی و دینی را خواستار شدند. 

در این راهپیمایی امامان جمعه قم و تهران حضرات آیات خاتمی، حسینی‌بوشهری، امینی، سعیدی، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و مردم انقلابی، ولایی و همیشه در صحنه قم حضور داشتند.

راهپیمایان در انتهای مسیر راهپیمایی با تجمع در میدان شهدا در بیانیه‌ای صهیونیسم خون‌آشام و دولت زبون آمریکا را به عنوان متهمین اول این جنایت دانسته و حضور امت واحده اسلام در صحنه محکومیت همه‌جانبه این ددمنشی تا تحقق خواسته به‌حق و حصول اطمینان از سلب جرأت تکرار این نوع توطئه‌های شیطانی را خواستار شدند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: با الهام از پیام حکیمانه رهبر شجاع و مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلام، صهیونیسم و دولت آمریکا متهمان این جنایت رذیلانه شناخته شده و اسلام‌ستیزی ناشی از درماندگی و کینه‌توزی آن‌ها را شدیداً محکوم می‌کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: ما شرکت‌کنندگان در این تظاهرات ضد‌استکباری با قلب‌های مالامال از عشق به پاک‌ترین و مقدس‌ترین چهره عالم هستی، پیامبر رحمت و عطوفت، اشرف مخلوقات حضرت محمد بن عبدالله(ص)، با تمام توان و هستی و تا نثار جان ناقابل خویش، از ارزش‌ها و مقدسات دینی دفاع کرده و به حول و قوه الهی دشمنان کینه‌توز مکتب متعالی اسلام را به خاک مذلت خواهیم نشاند و اشد مجازات ایادی استکبار و تمام مزدوران آمریکا و صهیونیسم دخیل در این اقدام موهن، اعم از طراحان، پشتیبانان و عوامل گستاخ و مهدورالدم تهیه و پخش فیلم اهانت به ساحت قدسی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) و عذرخواهی رسمی دولت‌های زبون آمریکا، رژیم جعلی و غاصب قدس حداقل خواسته مسلمانان جهان است.

در بخش انتهایی این بیانیه راهپیمایان ضمن سپاس از ابراز خشم مقدس مسلمانان در بلاد اسلامی و مقابله با اقدام شیطانی و اسلام‌ستیزانه استکبار جهانی اظهار داشت: سکوت خفت بار مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر و دولت‌های به اصطلاح اسلامی و مرعوب قدرت پوشالی سردمداران استکبار جهانی در برابر این جنایت هولناک و جریحه‌دار شدن قلوب پاک میلیاردها انسان شریف را محکوم می‌کنیم و حضور کماکان در صحنه و استمرار محکومیت همه‌جانبه این دد‌منشی تا تحقق خواسته به حق مسلمانان را خواستاریم.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول