اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

زنان ایثارگر لنده‌ای تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان و اقشار مختلف زنان و دختران از زنان ایثارگر لنده تجلیل شد.

زنان ایثارگر لنده‌ای تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، فرمانده سپاه لنده در مراسم تجلیل از زنان ایثارگر با اشاره به فداکاری‌ها و از خودگذشتگی زنان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: زنان ایثارگر چیزی دست‌کم از فداکاری شهداء در دفاع مقدس ندارند.

سید خداداد پاکزادمقدم با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های مادران و همسران شهیدان در طول دفاع مقدس گفت: زبان‌ها قاصر از تقدیر فداکاری این شیر زنان است.

وی افزود: همسران شهیدان تابلوهایی از معرفت، کمال و خودباوری هستند که با تربیت فرزندان شهید جای خالی پدران شهید را پر کردند.

فرمانده ارشد نظامی لنده افزود: هرچه داریم از شهداء بوده و زنان ایثارگر با تلاش و کوشش‌های شبانه‌روزی خود در پشت خطوط مقدم جبهه با امدادرسانی و پشتیبانی حماسه‌ای بی‌بدیل در طول دفاع مقدس خلق کردند که برای همیشه تاریخ به یادگار می‌ماند.

وی در ادامه یادآور شد: همسران جانبازان نمونه عینی ایثارگرانی هستند که لحظه‌ای دست از خدمت‌رسانی به یادگاران دفاع مقدس نکشیده و روز به روز بر نگهداری از این اسطوره‌ها مقاومت تلاش و کوشش می‌کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول