اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

زنان ایرانی با انقلاب اسلامی حیاتی دوباره یافتند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: زنان ایرانی با به روی کار آمدن انقلاب اسلامی حیاتی دوباره یافتند و به جایگاه ارزشی خود رسیدند.

زنان ایرانی با انقلاب اسلامی حیاتی دوباره یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، سعید افشارنادری در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: زنان ایرانی با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حیاتی دوباره یافتند؛ زنان ایرانی همان مادران، همسران و خواهران کسانی بودند که در صف مقدم جبهه از عقیده و ناموس و سرزمین خویش دفاع می‏کردند.

وی افزود: زنان شجاع ایران اسلامی حماسه‏‏آفرینان عرصه‏های پشتیبانی و امداد جبهه‏های جنگ و جهاد بودند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: بانوان نقش خویش را در نهایت تعهد، ایثار و تلاش ایفا کردند و از این میدان سخت و طاقت‏فرسا نیز موفق و سربلند بیرون آمدند و افتخاری بر افتخارات خویش افزودند و جز زنان صدر اسلام نمی‏‏توان نمونه‏‏ای برای آنها پیدا کرد.

افشارنادری بیان کرد: حضور در خط مقدم جبهه و جنگ، پرستاری و مداوای مجروحان جنگی، تهیه وسایل رفاهی برای مردان جنگ و حضور فرهنگی در شهرها از مهم‏ترین فعالیت‏های زنان در طول دفاع مقدس بود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: زنان ایران حماسه‏های بزرگی آفریدند و دیدگان تاریخ را در بهتی عجیب فرو بردند.

وی اظهار داشت: در دفاع مقدس که به یادماندنی‏ترین و کم‏نظیرترین نوع دفاع بود، رزمندگان اسلام نه تنها امتیازی به دشمنان قسم خورده نظام ندادند، بلکه سرنوشت انقلاب و نظام را بیمه کردند.

افشارنادری افزود: رزمندگان اسلام با رشادت‏های خود جوانمردی را به دنیا نشان دادند. هشت سال دفاع مقدس در حقیقت بیانگر ایثار، فداکاری، وحدت و ولایت‏مداری مردم شریف ایران اسلامی و برگ زرین تاریخ معاصر ایران است.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی تحت رهبری و فرماندهی کل قوا، بنیان‏گذار جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: با توکل به خدا، ایمان، معنویت و روحیه شهادت‏طلبی در مقابل دشمنان قسم خورده نظام به سرکردگی آمریکا، در هشت سال از دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی، ناموس، دین و رهبری دفاع کردیم.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول