اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پاکدشت:

زنان در دوران دفاع مقدس پا به پای مردان نقش‌آفرینی کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاکدشت گفت: در تمام صحنه‌های سیاسی و اجتماعی‌، زنان فداکار پا به پای مردان حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده‌اند، باید از هفته دفاع مقدس برای تبیین نقش زنان در جنگ تحمیلی استفاده کرد.

زنان در دوران دفاع مقدس پا به پای مردان نقش‌آفرینی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همایش زنان ایثارگر شهرستان پاکدشت با حضور مسئولان و جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان شهرستان برگزار شد.

عبدالله اصغری ضمن گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: وقتی به کارنامه سراسر افتخار انقلاب اسلامی نظر می‌اندازیم، درمی‌یابیم که در تمام صحنه‌های سیاسی و اجتماعی‌، زنان فداکار پا به پای مردان حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فرمانده سپاه پاکدشت افزود: این نقش‌آفرینی نه تنها در دوران مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی که در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز ادامه داشت و زنان ایران اسلامی توانستند نقش خود را در مدیریت پشت جبهه‌های جنگ اعمال کرده در پیروزی‌های رزمندگان اسلامی نقش‌آفرینی کنند.

وی ادامه داد: اگر آرامشی که در پشت جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به واسطه حضور زنان نبود، شاید بسیاری از پیروزی‌ها و فتوحات رزمندگان اسلامی حاصل نمی‌شد.

اصغری اظهار داشت: جامعه زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 6 هزار شهید و جانباز تقدیم اسلام کردند که نشان می‌دهد زنان همواره در خط مقدم دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشتند.

این گزارش حاکی است، در پایان این مراسم از مولود حاج خانیان جانباز 15 درصد و کبری صیاد کاستری جانبار 25 درصد تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است از خانواده مرضیه کردی جانباز 25 درصد که دار فانی را وداع کرده و خانواده شهیدان خدیجه جمشیدی و منوره کفایی‌زاده نیز تجلیل شد. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول