اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تامین تجهیزات مورد نیاز

بخش رادیولوژی در شهر غرق‌آباد راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد از راه‌اندازی بخش رادیولوژی درمانگاه شبانه‌روزی مرحوم شکری این شهر با تامین تجهیزات مورد نیاز خبر داد.

بخش رادیولوژی در شهر غرق‌آباد راه‌اندازی شد

ابوالفضل باباشلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بخش رادیولوژی درمانگاه شبانه‌روزی مرحوم شکری با صرف اعتباری بالغ بر 850 میلیون تومان کار خود را در این درمانگاه آغاز کرد.

وی تصریح کرد: بخش رادیولوژی این درمانگاه از دو سال گذشته احداث شده بود، ولی به دلیل عدم خریداری یک قطعه از دستگاه رادیولوژی هیچ خدماتی به بیماران نمی‌داد که خوشبختانه با تامین قطعه مورد نظر کار سرویس‌دهی به بیماران توسط این بخش از روز گذشته آغاز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد گفت: پیش از این به دلیل نبود بخش رادیولوژی بیماران ناچار بودند برای درمان به شهر ساوه مراجعه کنند که خوشبختانه با راه‌اندازی این بخش مشکل مردم در این زمینه برطرف خواهد شد.

به گفته وی درمانگاه شکری در زمینه‌های پزشک عمومی، دندانپزشکی، تزریقات، آزمایشگاه، رادیولوژی ، خدمات بهداشتی و با بهره‌مندی از یک دستگاه آمبولانس به ارائه خدمات درمانی به بیماران می‌پردازد.

باباشلو در ادامه از قول فرماندار شهرستان مبنی بر حل مشکل ورودی شهر غرق‌آباد خبر داد و بیان کرد: فرماندار شهرستان در بازدیدی که از ورودی شهر داشتند قول دادند پیش از رسیدن سرما این پروژه را به اتمام برسانند.

وی همچنین از تلاش نماینده مردم ساوه و زرندیه به منظور تسریع در استقلال بخش شهید چمران در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول