اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن جهانی رادیولوژی دهان، فک و صورت؛

رادیولوژی دهان، فک و صورت ایران در مسیر درستی قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن جهانی رادیولوژی دهان، فک و صورت گفت: رشته رادیولوژی دهان، فک و صورت در ایران در مسیر درستی هدایت شده و به خوبی در حال پیشرفت است

رادیولوژی دهان، فک و صورت ایران در مسیر درستی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پرفسور پارکر در حاشیه چهارمین کنگره سراسری رادیولوژی دهان، فک و صورت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حاضر بیش از 20 ایرانی عضو انجمن بین‌المللی دهان، فک و صورت هستند که بهتر است علاقه‌مندان این رشته در ایران عضویت بیشتری در انجمن داشته باشند.

وی بیان داشت: استانداردهای رادیولوژی دهان، فک و صورت در ایران نسبت به وضعیت بین‌المللی بسیار بالا است.

دبیر انجمن بین‌المللی رادیولوژیست‌های دهان، فک و صورت تصریح کرد: مقالاتی که تاکنون در حوزه رادیولوژیست دهان، فک و صورت از ایران در سطح بین‌المللی ارائه شد، در سطح خوبی قرار داشته است، مقالاتی که در ارتباط با این رشته تخصصی دندانپزشکی در ژورنال‌های بین‌المللی به چاپ رسیده نیز از نظر سطح علمی برجسته و قوی است.

پرفسور پارکر با اشاره به حضور خود در سومین کنگره سراسری رادیولوژی دهان، فک و صورت که در تهران برگزار شد، افزود: در این دوره از کنگره، بهتر بود قبل از ارائه پوسترهای علمی، تصویر ذهنی از آن برای مخاطبان ایجاد شود، این در حالی بود که بخشی از پوسترهای ارائه شده در سال گذشته ارزش علمی زیادیی دربر نداشت.

دبیر انجمن بین‌المللی رادیولوژیست‌های دهان، فک و صورت، اصالت خود را از آفریقا‌جنوبی ذکر کرد و گفت: رشته رادیولوژی دهان، فک و صورت در آفریقایجنوبی هنوز در رشته‌های دندانپزشکی ادغام بوده و مثل ایران مستقل نشده است، لذا در تلاشیم که این رشته تخصصی دندانپزشکی را در کشور آفریقاجنوبی، از سایر رشته‌های دندانپزشکی تفکیک کنیم.

رئیس انجمن جهانی رادیولوژی دهان، فک و صورت نیز در ادامه این گفتگوی خبری گفت: رشته رادیولوژی دهان، فک و صورت در ایران در مسیر درستی هدایت شده و به خوبی در حال پیشرفت است.

پرفسور لارهیم با اشاره به اینکه دومین سفری است که به ایران دارد، بیان داشت:  بهترین حالت برای نتیجه‌بخش بودن عملکرد رادیولوژیست‌های دهان، فک و صورت در سطح جهان، برقراری تعامل اثربخش بین رادیولوژیست‌های دندانپزشکی با رادیولوژیست‌های عمومی است، لازم است ارتباط بین رادیولوژیست‌های دندانپزشکی با رادیولوژیست‌های عمومی در سطح جهان بهتر و عمیق‌تر شود.

رئیس انجمن جهانی رادیولوژی دهان، فک و صورت به کتابی که در ارتباط با رادیولوژیست‌های دهان، فک و صورت نوشته، اشاره کرد و ادامه داد: در این کتاب به  برقراری ارتباط بین دو گروه رادیولوژیست‌های دهان، فک و صورت و عمومی تأکید زیاد کرده‌ام و آنها را برای تعامل بیشتر تشویق نموده‌ام.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول