اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت عنبرآباد خبر داد

راه‌اندازی مرکز رادیولوژی اورژانس شبانه‌روزی عنبرآباد

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد گفت: مرکز رادیولوژی اورژانس شبانه‌روزی شهرستان عنبرآباد با اعتبار بیش از 150 میلیون تومان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی مرکز رادیولوژی اورژانس شبانه‌روزی عنبرآباد

ارسلان اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: مرکز رادیولوژی اورژانس شبانه‌روزی شهرستان عنبرآباد با اعتبار بیش از 150 میلیون تومان راه‌اندازی شده است که در راستای خدمات بهداشتی درمانی به مردم این شهرستان نقش مهمی می‌تواند، ایفا کند.

وی افزود: خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان‌ها به صورت ویژه مورد توجه دولت‌های نهم و دهم بوده است.

اسکندری تصریح کرد: در همین راستا آزمایشگاه آب بهداشت محیط شهرستان عنبرآباد در مرکز اورژانس این شهرستان با اعتبار بیش از 50 میلیون تومان راه‌اندازی شده است. 

وی ابراز داشت: تجهیز مراکز بهداشتی درمانی در سلامت جامعه تأثیرهای فراوانی دارد و موجب می‌شود که جامعه‌ای سالم و بانشاط داشته باشیم.

اسکندری بیان داشت: در سال گذشته در سطح روستاهای شهرستان عنبرآباد بیش از 150 چشمه سرویس بهداشتی با اعتباری بیش از 60 میلیون تومان ساخته شده که با احداث آنها سلامت روستاییان افزایش می‌یابد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد گفت: تمام توان مدیریت شهرستان عنبرآباد این است که بتواند در راستای سلامتی افراد جامعه گام‌های مهمی بردارد.

اسکندری عنوان کرد: هدف از اجرای برنامه‌های عمومی در پیشگیری از بیماری‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد که اگر به نحو مطلوب در جامعه اجرا شود، سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول