اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 700 میلیون ریال اعتبار

رادیولوژی شهرستان شوشتر راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شوشتر از راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی خبر داد و گفت: این واحد، مشکلات مردم شوشتر را تا حد زیادی در تشخیص بیمار‌‌ی‌ها کاهش می‌دهد.

رادیولوژی شهرستان شوشتر راه‌اندازی شد

جواد شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: نصب دستگاه رادیولوژی به پایان رسیده و در حال حاضر استفاده از این سیستم پیشرفته آغاز شده است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای خریداری کردن این سیستم تأکید کرد: برای خرید این سیستم بیش از 700 میلیون ریال هزینه شده است که با توجه به زمان خرید و استفاده از ارز دولتی، این دستگاه در شرایط کنونی قیمتی بیش از 4 میلیارد ریال دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر به این نوع سیستم‌های پیشرفته پزشکی و تشخیص بیماری‌ها نیاز دارد، خاطر نشان کرد: باید این امکانات برای شوشتر تهیه شود تا از تردد مردم به شهرهای مجاور برای استفاده از خدمات درمانی و بالینی جلوگیری شود و خطرات جاده‌ای نیز به حداقل برسد.

وی وضعیت بهداشتی شهرستان شوشتر را مثبت و خوب ارزیابی کرد و گفت: در شرایط کنونی از نظر دفع زباله‌های بیمارستانی شهرستان شوشتر رتبه بسیار خوبی دارد زیرا نصب سیستم‌های غیره‌سوز‌های بیمارستان‌ها در حال تکمیل است.

شریعتی با اشاره به اینکه غیره‌سوز بیمارستان الهادی شوشتر نصب شده است، تأکید کرد: تا مدتی دیگر دستگاه غیره‌سوز بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر نیز نصب خواهد شد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه ساختمان بخش غیره‌سوز بیمارستان خاتم‌الانبیا شوشتر ساخته شده است، افزود: کار نصب دستگاه‌های غیره‌سوز این مرکز بزرگ درمانی در روزهای آتی آغاز خواهد شد.

وی افزود: برای خرید و نصب این دستگاه‌ها بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول