اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمانگاه نوید دشتستان خبر داد:

راه‌اندازی نخستین دستگاه رادیولوژی دیجیتال در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر درمانگاه نوید دشتستان از راه‌اندازی نخستین دستگاه رادیولوژی دیجیتال در استان بوشهر خبر داد.

راه‌اندازی نخستین دستگاه رادیولوژی دیجیتال در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فضل‌الله رضایی در بازدید دانشجویان دانشگاه‌های دشتستان از درمانگاه تخصصی نوید این شهرستان اظهار داشت: تامین سلامت مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و مسئولان دولت نهم و دهم در این امر اهتمام ویژه‌ای دارند.
وی افزود: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و افزایش تجهیزات و امکانات درمانی و تشخیصی باید با بهترین کیفیت انجام شود تا مردم خدمات بهتری را دریافت کنند.
مدیر درمانگاه نوید دشتستان خاطرنشان کرد: در این درمانگاه تلاش شده با استقرار جدیدترین دستگاه‌های تشخیصی و درمانی، نیاز مردم دشتستان و شهرستان‌های همجوار تامین شود تا مردم مجبور نباشند به مرکز استان و یا استان‌های همجوار مراجعه کنند.
رضایی تصریح کرد: بیش از 30 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و تشخیصی و امکانات آزمایشگاهی در این مجموعه مستقر است و دستگاه‌های موجود در واقع جدیدترین دستگاه‌های سال 2010 است که بالاترین کیفیت را  از لحاظ عکسبرداری سه‌بعدی و دیجیتال دارا هستند و توسط متخصصین برجسته کشور و استان مورد تایید قرار گرفته‌اند.
وی اضافه کرد: دستگاه سی‌تی‌اسکن اسپیرال، دستگاه سفالوگرام دیجیتال و دستگاه OPG هم‌اکنون در درمانگاه تخصصی نوید دشتستان راه‌اندازی شده و به بیماران خدمات‌رسانی می‌کند همچنین سایر امکانات آزمایشگاهی و تشخیصی نیز در این مجموعه مستقر هستند.
مدیر درمانگاه نوید دشتستان در ادامه از راه‌اندازی نخستین دستگاه رادیولوژی دیجیتال در استان بوشهر خبر داد و گفت: این دستگاه نیز به زودی در مرکز درمانگاه نوید راه‌اندازی می‌شود و خدمات ارزشمندی به مردم سراسر استان ارائه می‌دهد.
رضایی تصریح کرد: این مرکز درمانی همچنین مجهز به آزمایشگاه تخصصی پاتوبیولوژی با دستگاه‌های جدید و پیشرفته است و امیدوار هستیم که بتوانیم بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه کنیم.
وی یادآور شد: هم‌اکنون بیش از 100 نفر در این مجموعه اشتغال دارند و با راه‌اندازی دستگاه‌های جدید و بهره‌برداری از واحدهای مختلف تشخیصی و درمانی، بیش از 140 نفر در این مجموعه اشتغال می‌یابند.
در این بازدید، دانشجویان از بخش‌های مختلف درمانگاه تخصصی نوید بازدید کردند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول