اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان تنها بیمارستان تامین اجتماعی ساری:

بیمارستان تامین اجتماعی ساری رادیولوژیست ندارد

خبرگزاری فارس: مسئولان تنها بیمارستان تامین اجتماعی ساری به خبر خبرگزاری فارس در چند روز گذشته واکنش مثبت نشان داده و اعلام کردند: هنوز موفق به جذب رادیولوژیست نشدیم.

بیمارستان تامین اجتماعی ساری رادیولوژیست ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجید بهرامی در واکنش به خبر مورخه 21/9/90 مندرج در خبرگزاری فارس مبنی بر عدم وجود متخصص سونوگرافی در تنها بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان ساری در اطلاعیه ای اعلام کرد: با وجود چاپ آگهی در روزنامه‌های سراسری و محلی در مورد جذب متخصص رادیولوژیست با حقوق و مزایا کافی، احدی از متخصصان رادیولوژیست اعلام همکاری تمام وقت با این مرکز نکرده‌اند.
وی افزود: بار دیگر این بیمارستان از طریق این خبرگزاری آمادگی خود را برای جذب متخصصان رادیولوژیست تمام وقت با شرایط مناسب در چارچوب قوانین و مقررات تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی اعلام می‌دارد.
 مدیر بیمارستان حکمت ساری تصریح کرد: با این حال مذاکرات و رایزنی‌هایی که با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان صورت گرفت و در بخش بستری و بیماران اورژانسی اقدام به سونوگرافی توسط متخصص مهمان می‌شود.
وی اضافه کرد: درباره حضور رئیس مرکز به اطلاع می‌رساند با توجه به مسئولیت‌های موجود حضور تمام وقت در بیمارستان داشته مگر در مواقع خاص و انجام تعاملات برون و درون سازمانی که در صورت عدم حضور یکی از مسئولان بیمارستان به صورت هدایت شده از جانب مسئول دفتر به عنوان جانشین مسئولیت پاسخگویی به مراجعان را برعهده دارد.
بهرامی خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه این مرکز به شکرانه الهی و با حمایت مسئولان ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای رضایتمندی بیش از 95 درصد در ارایه خدمات به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی شهرستان و سایر بیمه‌شدگان است.
وی یادآور شد: این بیمارستان پذیرای هرگونه انتقاد یا پیشنهاد سازنده از طرف جراید است.
بهرامی گفت: اما لازم است به چند نکته در انتهای جوابیه اشاره شود که مسئولان بیمارستان برای پاسخگویی خبرنگار فردی را معرفی نکردند تا خبر دقیقی از بابت عدم وجود متخصص سونوگرافی دریافت شود و دوم اینکه از طریق رسانه‌های استان به مردم اعلام شود که تا اطلاع ثانوی در این بیمارستان سونوگرافی انجام نمی‌شود و مردم برای انجام سونوگرافی مجبور نباشند که فقط برای شنیدن جواب نه مسئولان و دست اندرکاران راه پرترافیک شهر را طی کنند.
مسئولان بیمارستان لطفا برای سیستم نوبت‌دهی تلفنی خود تدابیری اتخاذ کنند که تنها با یک شماره‌ای که در اختیار مردم بوده و دائما مشغول است کسی نمی‌تواند برای نیازهای خود پاسخی دریافت کند.
به گزارش فارس، مردم شهرستان ساری که زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند به علت نبود متخصص سونوگرافی در بیمارستان حکمت تامین اجتماعی مرکز استان مازندران گلایه هایی را مطرح کردند که دو روز گذشته از طریق خبرگزاری فارس اطلاع رسانی شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول